Piotr i Paweł stawia na rozwój. Do końca roku powstanie 11 nowych sklepów
Piotr i Paweł zwiększa liczbę punktów sprzedaży. Do końca bieżącego roku ma powstać 11 nowych placówek.
W ubiegłym tygodniu we Wrocławiu otwarto przy ul. Dokerskiej 2A szósty supermarket w mieście. W Grodzisku Mazowieckim są już dwa. Od środy klienci mogą robić zakupy w Parku Handlowym Retalia przy ul. Królewskiej 48.
Po dwa sklepy powstaną również w aglomeracji warszawskiej (Hala Koszyki w Warszawie, Legionowo) i aglomeracji katowickiej (Katowice, Mysłowice). W Trójmieście sieć planuje natomiast otwarcie jednego punktu. Będzie to już piętnasty supermarket pod szyldem Piotr i Paweł w tym rejonie. Wszystkie tworzone placówki mają być efektem rozwoju organicznego i pozyskiwania nowych franczyzobiorców.
Klienci powstałych sklepów będą mogli korzystać ze standardowej oferty sieci, m.in z formuły "5Gwarancji" i programu lojalnościowego "Po2jamy Rabaty", a także spróbować regionalnych smaków w ramach nowego projektu. "Targowiska Piotra i Pawła" pojawiają się co tydzień, od czwartku do soboty na terenie supermarketów. W specjalnie zaaranżowanych strefach, lokalni dostawcy wystawiają swoje produkty. Dzielą się informacjami o sposobie ich wytwarzania i zapraszają do degustacji. Suszone owoce, świeże sery i tradycyjne kiełbasy - to przysmaki, które można spróbować.
Piotr i Paweł to jedna z największych sieci supermarketów w Polsce, która powstała w 1990 roku. Obecnie posiada 137 sklepów we wszystkich województwach w kraju. Od 2003 roku prowadzi także sprzedaż w internecie. Obroty sieci za rok finansowy 2015 wzrosły o 4,4 proc. w stosunku do roku poprzedniego i wyniosły 2,123 mln zł.