Piwo Tyskie rusza na wyprawę po Polsce
W ramach obchodów Międzynarodowego Roku Piwa Tyskie wyruszyło na wyprawę po Polsce. Obejmie on blisko 70 miejscowości i trwać będzie 5 miesięcy - od maja do września.
Akcja marketingowa ma charakter wizerunkowy, a jego głównym celem będzie przybliżenie konsumentom idei Międzynarodowego Roku Piwa.
Tyski Festiwal Piwa, będący częścią obchodów Międzynarodowego Roku Piwa, to autorski projekt poznańskiej agencji ASPE, która odpowiada zarówno za kreację, jak i realizację projektu. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu.
_ To kolejny projekt jaki realizujemy dla Kompanii Piwowarskiej. Pracowaliśmy już dla marek Lech, Redd’s czy Pilsner Uruqell. Dla Tyskiego mieliśmy okazję pracować kilkakrotnie, jest to jednak pierwsza akcja dla tej marki przygotowywana z takim rozmachem, obejmująca swoim zasięgiem całą Polskę i wykorzystująca szerokie wsparcie mediowe _ - mówi Mateusz Błaszczyk, Strategy & Communication Executive agencji ASPE.
Wszyscy, którzy odwiedzą Tyski Festiwal Piwa będą mieli okazję m.in. spróbować smaków kilku piw zagranicznych, zapoznać się z procesem produkcji i usłyszeć piwne ciekawostki i anegdoty. Partnerami Międzynarodowego Roku Piwa są trzy międzynarodowe festiwale piwne: japoński „The Great Japan Beer Festival“, kanadyjski "Toronto’s Festival of Beers“ i niemiecki "Internationales Berliner Bierfestival".
Autor: JS