PKO BP sprzedał blisko 40 tys. kont osobistych z nowej oferty

06.04. Warszawa (PAP) - Od połowy marca, od rozpoczęcia kampanii rachunków rozliczeniowo-osobistych, PKO BP otworzył blisko 40 tys. takich kont, czyli dziennie otwiera ich o około...

06.04.2011 | aktual.: 06.04.2011 10:53

06.04. Warszawa (PAP) - Od połowy marca, od rozpoczęcia kampanii rachunków rozliczeniowo-osobistych, PKO BP otworzył blisko 40 tys. takich kont, czyli dziennie otwiera ich o około 25 proc. więcej niż przed kampanią - poinformował bank w środowym komunikacie.

Bank podał, że około 70 proc. kont zostało uruchomione przez nowych klientów.

"Dzięki kampanii z udziałem Szymona Majewskiego po raz pierwszy odwrócił się spadkowy trend sprzedażowy, który rozpoczął się w banku jeszcze w 2009 roku" - napisano w komunikacie. (PAP)

seb/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)