PKO BP sprzedał blisko 40 tys. kont osobistych z nowej oferty
06.04. Warszawa (PAP) - Od połowy marca, od rozpoczęcia kampanii rachunków rozliczeniowo-osobistych, PKO BP otworzył blisko 40 tys. takich kont, czyli dziennie otwiera ich o około...
06.04.2011 | aktual.: 06.04.2011 10:53
06.04. Warszawa (PAP) - Od połowy marca, od rozpoczęcia kampanii rachunków rozliczeniowo-osobistych, PKO BP otworzył blisko 40 tys. takich kont, czyli dziennie otwiera ich o około 25 proc. więcej niż przed kampanią - poinformował bank w środowym komunikacie.
Bank podał, że około 70 proc. kont zostało uruchomione przez nowych klientów.
"Dzięki kampanii z udziałem Szymona Majewskiego po raz pierwszy odwrócił się spadkowy trend sprzedażowy, który rozpoczął się w banku jeszcze w 2009 roku" - napisano w komunikacie. (PAP)
seb/ jtt/