Trwa ładowanie...
d4w454d
espi
26-06-2014 18:22

PKOBP (PKO BP SA) - Odwołanie i powołanie członków Rady Nadzorczej przez Zwyczajne Walne Zgromadz ...

PKOBP (PKO BP SA) - Odwołanie i powołanie członków Rady Nadzorczej przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółki Akcyjnej zwołane na 26 czerwca 2014r. (53/2014)

d4w454d
d4w454d

| | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | | | Raport bieżący nr | 53 | / | 2014 | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | | |
| | PKOBP (PKO BP SA) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | | |
| | Odwołanie i powołanie członków Rady Nadzorczej przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółki Akcyjnej zwołane na 26 czerwca 2014r. | | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | | |
| | Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | | |
| | Raport bieżący nr 53/2014 ? Odwołanie i powołanie członków Rady Nadzorczej przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Powszechnej Kasy Oszczędności Banku Polskiego Spółki Akcyjnej zwołane na 26 czerwca 2014r. Podstawa prawna: Paragraf 5 ust. 1 pkt. 21 i pkt. 22 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim Treść raportu: Zarząd PKO Banku Polskiego SA (?PKO BP SA? lub ?Bank?) informuje, że w dniu 26 czerwca 2014 r. Zwyczajne Walne Zgromadzenie PKO BP SA na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu spółek handlowych odwołało ze składu Rady Nadzorczej PKO BP SA: Cezarego Banasińskiego, Tomasza Zganiacza, Mirosława Czekaja, Zofię Dzik, Piotra Marczaka, Elżbietę Mączyńską-Ziemacką, Marka Mroczkowskiego, Ryszarda Wierzbę. Zarząd PKO BP SA informuje, że Skarb Państwa, jako Uprawniony Akcjonariusz, na
podstawie § 11 ust. 1 Statutu Banku ustalił liczebność Rady Nadzorczej na 9 osób. Zarząd PKO BP SA informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Banku - zwołane na 26 czerwca 2014 r. - na podstawie art. 385 § 1 Kodeksu spółek handlowych powołało w skład Rady Nadzorczej Banku: - Jerzego Górę, - Tomasza Zganiacza, - Mirosławę Boryczkę, - Mirosława Czekaja, - Zofię Dzik, - Jarosława Klimonta, - Piotra Marczaka, - Elżbietę Mączyńską-Ziemacką, - Marka Mroczkowskiego. Zgodnie z podjętymi uchwałami Jerzy Góra, Tomasz Zganiacz, Mirosława Boryczka, Mirosław Czekaj, Zofia Dzik, Jarosław Klimont, Piotr Marczak, Elżbieta Mączyńska-Ziemacka, Marek Mroczkowski zostali powołani na następną kadencję Rady Nadzorczej rozpoczynającą się w dniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia zwołanego na dzień 26 czerwca 2014 r. Skarb Państwa, jako Uprawniony Akcjonariusz na podstawie § 12 ust. 1 Statutu Banku wyznaczył: 1. Pana Jerzego Górę ? na Przewodniczącego Rady Nadzorczej Banku, 2. Pana Tomasza Zganiacza - na Wiceprzewodniczącego Rady
Nadzorczej Banku. Informacje o powołanych członkach Rady Nadzorczej: Jerzy Góra Wiceprezes Zarządu Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. W Zarządzie ARP S.A. od 4 stycznia 2010 r. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując kierownicze stanowiska m.in. Banku Gospodarstwa Krajowego, gdzie piastował funkcję Dyrektora Departamentu Finansowania Projektów Inwestycyjnych. Był Wiceprezesem Zarządu Stoczni Szczecińskiej Porta Holding S.A., Zastępcą Dyrektora Naczelnego Polskiej Żeglugi Morskiej w Szczecinie i Dyrektorem Departamentu w Banku Morskim S.A. Pracował także w Ministerstwie Skarbu Państwa na stanowisku Dyrektora Departamentu Nadzoru Właścicielskiego i Prywatyzacji II. Jest wiceprzewodniczącym rady nadzorczej Grupa Azoty Zakłady Chemiczne "Police" S.A. Wcześniej zasiadał w radach nadzorczych spółek, m. in: Polimex-Mostostal S.A., LZPS Protektor S.A. i Elektrociepłownia Będzin S.A, Euroafrica Sp. z o.o., Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A oraz banków: Banku Morskiego S.A. i BIG Banku S.A.. Jest
doktorem nauk ekonomicznych Uniwersytetu Szczecińskiego, stypendystą Uniwersytetu St. Ignatius (UFSIA) w Antwerpii. Tomasz Zganiacz Doświadczony menedżer, od 2009 jako dyrektor w Ministerstwie Skarbu Państwa zajmuje się rynkiem kapitałowym i instytucjami finansowymi. Do czerwca 2009 był prezesem giełdowej spółki deweloperskiej TRITON DEVELOPMENT S.A., a wcześniej m.in. wiceprezesem i dyrektorem finansowym giełdowego ARKSTEEL S.A., kierownikiem działu kredytów banku SOCIETE GENERALE, pracownikiem naukowo-dydaktycznym Instytutu Organizacji Systemów Produkcyjnych Politechniki Warszawskiej, uczestniczył w programie Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. Brał udział w licznych projektach realizowanych przez podmioty gospodarcze różnych branż, współpracując m.in. z bankami komercyjnymi i inwestycyjnymi, biurami maklerskimi i innymi uczestnikami rynków kapitałowych. Odpowiadał za zarządzanie finansami, przygotowanie i realizację projektów inwestycyjnych, współtworzył strategie rozwoju. Ma bogate doświadczenie związane
z nadzorowaniem spółek prawa handlowego, był członkiem Rady Giełdy. Jest Członkiem Rady Nadzorczej PZU SA. Z wykształcenia inżynier i absolwent podyplomowych studiów MBA. Mirosława Boryczka Jest dyrektorem generalnym w Ministerstwie Finansów. Jest ekspertem w dziedzinie zarządzania, w tym zarządzania finansami. Od wielu lat kieruje finansami i instytucjami sektora publicznego, zaczynając karierę jako urzędnik służby cywilnej w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Następnie pełniła funkcje doradcze, kierownicze i nadzorcze w instytucjach sektora rządowego i samorządowego oraz w sektorze prywatnym, m.in. w Rządowym Centrum Legislacji, Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Agencji Rozwoju Przemysłu, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Banku Gospodarstwa Krajowego. Była dyrektorem generalnym Ministerstwa Gospodarki oraz Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. W latach 2007-2008 oraz 2009-2013 jako członek zarządu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
odpowiadała m.in. za zarządzanie i zapewnienie płynności Funduszu Ubezpieczeń Społecznych oraz za zarządzanie Funduszem Rezerwy Demograficznej. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej oraz Advanced Management Program w IESE Business School. Mirosław Czekaj Doktor nauk ekonomicznych, absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Biegły rewident. W styczniu 2007 wybrany przez Radę Miasta Warszawy na funkcję Skarbnika Miasta. W latach 2004-2006 Wiceprezes Banku Gospodarstwa Krajowego odpowiedzialny za działalność komercyjną banku i nadzór nad oddziałami. Wcześniej odpowiedzialny za finanse w sektorze publicznym oraz przedsiębiorstwach. W latach 1992-2009 brał udział w pracach rad nadzorczych spółek - w tym jako przewodniczący rady nadzorczej Remondis - Szczecin Sp. z o.o., przewodniczący rady nadzorczej Funduszu Wspierania Rozwoju Gospodarczego Miasta Szczecina, przewodniczący rady nadzorczej Szczecińskiego Centrum Renowacji Sp. z o.o., przewodniczący rady
nadzorczej MPT Sp. z o.o. w Warszawie. Pełnił również funkcję członka rady nadzorczej Pomorskiego Banku Kredytowego S.A. w Szczecinie. Autor i współautor publikacji z zakresu finansów. Zofia Dzik Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, University of Illinois w Chicago, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Executive Programs na INSEAD Business School, posiada także tytuł MBA Manchester Business School oraz certyfikowany członek Association for Project Management (APMP). W latach 1995-2003 doradca w firmach Arthur Andersen oraz Andersen Business Consulting, odpowiedzialna za sektor ubezpieczeń (Dyrektor Działu Ubezpieczeń) świadcząca usługi doradcze między innymi dla takich podmiotów jak: PZU S.A., PZU Życie S.A., TUiR Warta S.A. Aplico Life S.A., Commercial Union S.A., Gerling S.A., Compensa S.A., Od 2003 roku związana z Grupą Intouch Insurance (obecnie RSA), gdzie w latach 2004-2007 sprawowała funkcję Prezesa Zarządu Towarzystwa Ubezpieczeń Link4 S.A., natomiast w latach 2007-2009
funkcję członka Zarządu Intouch Insurance B.V. w Holandii oraz CEO na Europę Centralną i Wschodnią grupy Intouch Insurance. W ramach tej funkcji była odpowiedzialna za rozwój nowych rynków: była przewodniczącą rad nadzorczych spółek: TU Link4 S.A. i Direct Insurance Shared Services Center w Polsce, Intouch Strachowanie w Rosji (realizacja projektu od start upu) oraz Direct Pojistovna w Czechach (wsparcie start upu) oraz wiceprzewodniczącą rady nadzorczej TU na Życie Link4 Life S.A. W latach 2006-2008 członek Zarządu Polskiej Izby Ubezpieczeń. W latach 2007-2010 członek rady nadzorczej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Obecnie Prezes Zarządu założonej Fundacji Humanites ? Sztuka Wychowania, której celem jest wsparcie transformacji społecznej w Polsce, autor modelu ?Spójnego Przywództwa wspierającego zrównoważony rozwój człowieka, dyrektor Akademii Przywództwa Liderów Oświaty ? mającej na celu rozwój przywództwa w oświacie a także członek rad nadzorczych następujących spółek: TU Link4 S.A., ERBUD S.A.,
oraz PKO Bank Polski. Jarosław Klimont Jest magistrem prawa oraz magistrem administracji. Jest absolwentem Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie. Od 1995 r. jest radcą prawnym, a od 1999 r jest adwokatem. W latach 1996 - 1999 był syndykiem. Jest specjalistą w zakresie spraw gospodarczych, cywilnych i administracyjnych. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej firm i podmiotów administracji publicznej. Jest członkiem rad nadzorczych spółek prawa handlowego (m.in. Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie; Echo-Son S.A. w Puławach; Przedsiębiorstwo Remontowe Maszyn i Armatury Masz-Zap Sp. z o.o. w Puławach). Piotr Marczak Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (dawniej SGPiS). Od 1992 jest związany z Ministerstwem Finansów - obecnie pełni funkcję dyrektora Departamentu Długu Publicznego, do którego głównych zadań należy m. in. przygotowywanie strategii zarządzania długiem publicznym, zarządzanie ryzykiem i długiem Skarbu Państwa, zarządzanie środkami walutowymi budżetu
państwa, konsolidacja płynności jednostek sektora finansów publicznych. Jest autorem kilkudziesięciu opracowań i artykułów o długu publicznym i rynku skarbowych papierów wartościowych w Polsce, a także był wykładowcą w Dolnośląskiej Szkole Bankowej. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej spółki PKP Intercity S.A., w przeszłości zasiadał w radach nadzorczych, m. in. Banku Gospodarstwa Krajowego, Huty Będzin S.A., Huty Stalowa Wola S.A., Stomil Poznań S.A. Elżbieta Mączyńska-Ziemacka Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Ekonomii Politycznej, specjalność: ekonometria). Prof. dr hab. nauk ekonomicznych, zatrudniona w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk (od 1990) oraz Szkole Głównej Handlowej (od 1998) na stanowisku kierownika Zakładu Badań nad Bankructwami Przedsiębiorstwa w Instytucie Finansów Korporacji i Inwestycji w Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH (od 2008) oraz kierownika studiów podyplomowych: ?Wycena Nieruchomości?. Przewodnicząca Komitetu Gospodarczej Myśli Strategicznej
w Ministerstwie Gospodarki (od 14 czerwca 2013), prezes Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego (od 2005) także członek Prezydium Komitetu Prognoz ?Polska 2000 Plus? oraz Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN (od 2011). W latach 1994-2005 sekretarz naukowy oraz członek Prezydium Rady Strategii Społeczno-Gospodarczej przy Radzie Ministrów. W latach 2005-2007 członek niezależny Rady Nadzorczej BGŻ, w latach 1996-1998 członek niezależny Rady Nadzorczej Polskiego Banku Rozwoju, w latach 1990-1991 doradca i konsultant w Polsko-Szwedzkiej Sp. z o.o. SWEA SYSTEM. Odbyła staże naukowo-badawcze m.in. w Niemczech (Uniwersytet Mannheim), Austrii (WIIW, Wirtschaftsuniversität Wien). Jest trzykrotną stypendystka DAAD oraz autorką, współautorką i redaktorem ok. 200 publikacji oraz ekspertyz z zakresu analizy ekonomicznej, finansów i wyceny przedsiębiorstw oraz z zakresu systemów gospodarczych i strategii rozwoju społeczno-gospodarczego. Członek Komitetu Redakcyjnego dwumiesięcznika ?Ekonomista?, wydawanego przez PTE i KNE PAN,
członek Rady Redakcyjnej ?Kwartalnika Nauk o Przedsiębiorstwie?, wydawanego przez KNOP SGH, członek zespołu redakcyjnego kwartalnika International Journal ofSustainable Economy (IJSE), Inderscience Publishers Editorial Office, UK. Marek Mroczkowski Absolwent Szkoły Głównej Handlowej (dawniej SGPiS). Ukończył studia podyplomowe na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz studia podyplomowe - Advanced Managment Programme w INSEAD Fontainebleau, Francja. Od 2009 prowadzi działalność doradczą w zakresie zarządzania w MRM Finance. W latach 2007-2009 pełnił funkcję Prezesa Zarządu - Dyrektora Generalnego MAŻEIKIU NAFTA AB na Litwie. W latach 2005-2006 był Wiceprezesem Zarządu - Dyrektorem Finansowym UNIPETROL A.S. w Czechach (od września 2005 kwietnia 2006 pełnił także funkcję Prezesa Zarządu - Dyrektora Generalnego). W latach 2003-2004 pełnił funkcję Prezesa Zarządu - Dyrektora Generalnego ELANA S.A. w Toruniu. W latach 2001-2002 był Prezesem Zarządu - Dyrektorem Generalnym POLKOMTEL S.A., a
między 1994 a 2001 Wiceprezesem Zarządu - Dyrektorem Finansowym PKN ORLEN S.A. Pełnił też funkcję Członka Zarządu - Dyrektora Finansowego Eda Poniatowa S.A. (1986-1994). Posiada doświadczenie w pracy organów nadzorczych - zasiadał w radach nadzorczych takich spółek jak: ZCH POLICE SA, IMPEXMETAL S.A., ENERGOMONTAŻ PÓŁNOC S.A., POLKOMTEL S.A., ANWIL S.A., MOSTOSTAL Kraków S.A. Obecnie jest członkiem Rady Nadzorczej AZOTY TARNÓW. Ponadto Zarząd Banku informuje, że: - żadna ze wskazanych osób nadzorujących nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Banku; żadna z powyżej wskazanych osób nadzorujących nie jest wspólnikiem w konkurencyjnej w stosunku do Banku spółce cywilnej lub osobowej; żadna z powyżej wskazanych osób nadzorujących nie jest członkiem organu spółki kapitałowej konkurencyjnej wobec Banku ani nie jest członkiem organu jakiejkolwiek innej konkurencyjnej wobec Banku osoby prawnej; żadna z powyżej wskazanych osób nadzorujących nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych. | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

| | | | |
| --- | --- | --- | --- |
| | MESSAGE (ENGLISH VERSION) | | |
| | | | |
| | Current Report No. 53/2014 ? Dismissed and appointment of Supervisory Board members by the Annual General Meeting of PKO Bank Polski SA convened for 26 June 2014 Legal grounds: Paragraph 5.1.21 and 5.1.22 of the Regulation of the Minister of Finance dated 19 February 2009 on current and periodic information published by issuers of securities and on the conditions under which such information may be recognized as being equivalent to information required by the regulations of law of a state which is not a member state The report: The Management Board of PKO Bank Polski SA (?PKO BP SA? or ?Bank?) hereby informs that on 26 June 2014, pursuant to Art. 385 §1 of the Commercial Companies Code, the PKO BP SA Annual General Meeting dismissed the members of the PKO BP SA Supervisory Board: Cezary Banasiński, Tomasz Zganiacz, Mirosław Czekaj, Zofia Dzik, Piotr Marczak, Elżbieta Mączyńska-Ziemacka, Marek Mroczkowski, Ryszard Wierzba. The Management Board of PKO BP SA hereby informs that the State Treasury, as the
Authorised Shareholder, pursuant to Clause 11.1 of the Bank?s Articles of Association set the number of members of the Supervisory Board for 9. The Management Board of PKO BP SA hereby informs that the Bank?s Annual General Meeting convened for 26 June 2014 - pursuant to Art. 385§1 of the Commercial Companies Code - appointed: - Jerzy Góra, - Tomasz Zganiacz, - Mirosława Boryczka, - Mirosław Czekaj, - Zofia Dzik, - Jarosław Klimont, - Piotr Marczak, - Elżbieta Mączyńska-Ziemacka, - Marek Mroczkowski as the members of the Bank?s Supervisory Board. Under the adopted resolutions Jerzy Góra, Tomasz Zganiacz, Mirosława Boryczka, Mirosław Czekaj, Zofia Dzik, Jarosław Klimont, Piotr Marczak, Elżbieta Mączyńska-Ziemacka, Marek Mroczkowski were appointed as the members of the Supervisory Board for its next term beginning as at the date of the Annual General Meeting convened for 26 June 2014. The State Treasury as the Authorised Shareholder, pursuant to paragraph 12.1 of the Bank?s Articles of Association, appointed:
1. Mr. Jerzy Góra - for the position of the Chairman of the Supervisory Board. 2. Mr. Tomasz Zganiacz - for the position of the Deputy Chairman of the Supervisory Board. The following information about the appointed Supervisory Board members: Jerzy Góra Vice President of the Management Board of Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. (Industrial Development Agency JSC). IDA JSC Board Member since January 4, 2010. He gathered his work experience holding managerial positions i.a. at the Bank Gospodarstwa Krajowego as a Director of the Department for Financing Investment Projects. He was a Vice-President of the Management Board of Stocznia Szczecińska Porta Holding S.A. (Porta Holding Szczecin Shipyard JSC), Deputy Director of the Polish Steamship Company in Szczecin (GK Polska Żegluga Morska w Szczecinie) and Department Director in the Bank Morski S.A. He also worked in the Ministry of Treasury as a Director of the Department of Ownership Supervision and Privatisation II. He is a Deputy Chairman of the Supervisory
Board at the Grupa Azoty Zakłady Chemiczne POLICE S.A. Earlier he was a member of supervisory boards of: Polimex-Mostostal S.A., LZPS Protektor S.A., Elektrociepłowania Będzin S.A., Euroafrica Sp. z o.o., Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. (Polish Information and Foreign Investment Agency JSC) and banks: Bank Morski S.A. and BIG Bank S.A. Holds Ph.D. in Economics from the University of Szczecin ? scholarship holder of the Saint Ignatius University Faculties of Antwerp (UFSIA). Tomasz Zganiacz Experienced manager, since 2009 as a director in the Ministry of the Treasury responsible for capital market and financial institutions. Until June 2009, President of TRITON DEVELOPMENT SA., a development company listed on the stock exchange. Before that, his positions included that of Vice-President and Financial Director of ARKSTEEL SA (also listed), credit department manager at SOCIETE GENERALE bank, and member of the academic and teaching staff of the Institute of Production Systems
Organisation of the Warsaw University of Technology. He took part in the National Investment Funds programme. Mr. Zganiacz has taken part in numerous projects implemented by business entities operating in various sectors by cooperating with commercial and investment banks, brokerage houses and other players on the capital markets. He has been responsible for managing finances and preparing and implementing investment projects, and has co-created development strategies. He has a wealth of experience in supervising commercial law companies, and was a member of the Supervisory Board of the Warsaw Stock Exchange. He is a Member of the supervisory board PZU SA. He graduated as an engineer, and also completed MBA postgraduate studies. Mirosława Boryczka She is a director general in the Ministry of Finance. Public Sector Manager and Expert on Public Finance. For many years already she has been leading financial affairs and public sector institutions, starting her career with a civil service position in the
Chancellery of the Prime Minister. Subsequently, she held advisory, managerial and supervisory posts in institutions of both public and private sectors, including the Government Office for Legislation, Capital City of Warsaw Municipal Office, Polish Agency for Enterprise Development, Industrial Development Agency, Polish Information and Foreign Investment Agency, Bank Gospodarstwa Krajowego. She held the position of director general in the Ministry of Economy and Ministry of Science and Higher Education. In years 2007-2008 and 2009-2013 Mirosława Boryczka was a Member of the Management Board of the Polish Social Insurance Institution (ZUS) being responsible, among others, for the daily operations of the pension fund and investments of the pension reserve fund. Mirosława Boryczka is a graduate of Jagiellonian University, National School of Public Administration and Advanced Management Programme at IESE Business School. Mirosław Czekaj PhD in Economics, a graduate of the Nicolaus Copernicus University in
Toruń. Registered Auditor. In January 2007, he was elected by the Council of the City of Warsaw to the position of City Treasurer. Between 2004 and 2006, he was Vice-President of Bank Gospodarstwa Krajowego, responsible for the commercial activities of the bank and for supervising its branches. Previously, he was responsible for public sector and corporate finances. Since 1992 to 2009, he held positions on the supervisory boards of numerous companies, including as Chairman of the Supervisory Board of Remondis - Szczecin Sp. z o.o., Chairman of the Supervisory Board of Fundusz Wspierania Rozwoju Gospodarczego Miasta Szczecina, Chairman of the Supervisory Board of Szczecińskie Centrum Renowacji Sp. z o.o., Chairman of the Supervisory Board of MPT Sp. z o.o. in Warsaw. He was also a Supervisory Board Member of Pomorski Bank Kredytowy S.A. in Szczecin. He is the author and co-author of finance-related publications. Zofia Dzik Graduate of the Cracow University of Economy, the University of Illinois in Chicago,
the University of Social Sciences and Humanities in Warsaw and the INSEAD Business School Executive Programs, she is also a holder of MBA from the Manchester Business School and a certified member of the Association for Project Management (APMP). In the years 1995-2003 an adviser in Arthur Andersen and Andersen Business Consulting, she was responsible for the insurance sector (Insurance Division Director), where she provided advisory services to such entities as: PZU S.A., PZU Życie S.A., TUiR Warta S.A. Aplico Life S.A., Commercial Union S.A., Gerling S.A., Compensa S.A. From 2003 with the Intouch Insurance Group (now RSA), where in the years 2004-2007 she was the President of the Management Board of Towarzystwo Ubezpieczeń Link4 S.A., and in the years 2007-2009 a member of the Management Board of Intouch Insurance B.V. in the Netherlands and the CEO for the CEE Region of the Intouch Insurance Group. In that capacity, she was responsible for the development of new markets; and was the supervisory board
chairperson of the following group companies: TU Link4 S.A. and Direct Insurance Shared Services Center in Poland, Intouch Strachowanie in Russia (involved in its development from the project start up stage), and Direct Pojistovna in the Czech Republic (supported the start up); and the deputy chairperson of the supervisory board of TU na Życie Link4 Life S.A. In the years 2006-2008 a member of the Management Board of the Polish Insurance Association. In the years 2007-2010 a member of the Supervisory Board of the Insurance Guarantee Fund. At present: the President of the Management Board of the ?Humanities ? The Art of Education? Foundation, which supports the process of social transformation in Poland; the author of the ?Cohesive Leadership in support of sustainable human development? model; the director of the Leadership Academy for the Education Sector Leaders, which works for development of leadership in the education sector; and a supervisory board member of the following companies: TU Link4 S.A., ERBUD
S.A., and PKO Bank Polski. Jarosław Klimont He is a Master of Laws and Master of Administration. He graduated from Maria Curie Skłodowska University in Lublin. Since 1995 he has been practicing as a legal counsel, since 1999 he is a conunselor. Between 1996 - 1999 he was an assignee. He is a specialist in economic affairs, civil and administrative proceedings. He has a long experience in legal services for businesses and government entities. He is a member of the supervisory boards of commercial companies (i.a.: Totalizator Sportowy Ltd. in Warsaw; Echo-Son joint-stock company in Pulawy; The Machinery and Valve Repair and Overhaul Company Masz-ZAP Ltd. in Pulawy). Piotr Marczak He graduated from Warsaw School of Economics (earlier the Main School of Planning and Statistics). He has worked for the Ministry of Finance since 1992, now he is the director of the Public Debt Department and his main tasks include, for instance, preparation of public debt management strategies, the State Treasury risk and debt
management, management of the State budget foreign currency, consolidation of liquidity of the entities of the public finance sector. He is the author of dozen papers and articles on the public debt and the market of treasury securities in Poland, and he was also a lecturer in Dolnośląska Szkoła Bankowa (Banking School of Lower Silesia). At the moment he is a member of the Supervisory Board of PKP Intercity S.A., and previously he was a member of the Supervision Boards of, for instance, Bank Gospodarstwa Krajowego, Huta Będzin S.A., Huta Stalowa Wola S.A., Stomil Poznań S.A. Elżbieta Mączyńska-Ziemacka Graduated from the University of Warsaw (Political Economy Department, specialisation: econometrics). Prof. PhD in economic sciences, employed at the Institute of Economic Sciences of the Polish Academy of Sciences (since 1990) and the Warsaw School of Economics (since 1998) at the position of the Head of the Department of Research of Enterprise Bankruptcy at the Institute of Corporate Finance and Investments
at the Collegium of Business Administration of the Warsaw School of Economics (since 2008) and the Head of the Postgraduate Studies: ?Property Valuation?. Chairman of the Economic Strategic Thinking Committee of the Ministry of Economy (since 14 June 2013), President of the Polish Economic Society (since 2005), and member of the Presidium of the ?Poland 2000 Plus? Forecast Committee and the Committee of Economic Sciences of the Polish Academy of Sciences (since 2011). In 1994-2005, scientific secretary and member of the Presidium of the Social and Economic Strategy Council of the Council of Ministers. In 2005-2007, independent member of the Supervisory Board of BGŻ, in 1996-1998 independent member of the Supervisory Board of Polski Bank Rozwoju, in 1990-1991 advisor and consultant to the Polish-Swedish limited liability company SWEA SYSTEM. Has completed scientific and research internships in Germany (University of Mannheim) and Austria (WIIW, Wirtschaftsuniversität Wien). Three-time recipient of a DAAD
scholarship. Author, co-author and editor of around 200 publications and expert opinions in the area of economic analysis, finance and enterprise appraisal, as well as in the area of economic systems and strategies of social and economic development. Member of the Editorial Committee of the bi-monthly ?Ekonomista? published by the Polish Economic Society and the Committee of Economic Sciences of the Polish Academy of Sciences, member of the Editorial Board of the quarterly ?Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie? published by the Collegium of Business Administration of the Warsaw School of Economics, member of the editorial team of the quarterly International Journal of Sustainable Economy (IJSE), Inderscience Publishers Editorial Office, UK. Marek Mroczkowski He graduated from the Warsaw School of Economics (earlier the Main School of Planning and Statistics). He completed postgraduate studies on the Faculty of Law and Administration at the University of Wrocław, as well as postgraduate studies - Advanced
Management Programme in INSEAD Fontainebleau, France. Since 2009, he has been providing services in the field of consultancy and management in MRM Finance. In the years 2007-2009 he was a President of the Management Board and General Director of MAŻEIKIU NAFTA AB in Lithuania. In the years 2005 - 2006 he was a Vice-President of the Management Board and Financial Director of UNIPETROL A.S. in Czech Republic (from September 2005 to April 2006 he was also a President of the Management Board and General Director). In the years 2003-2004 he was a President of the Management Board and General Director of ELANA S.A. in Toruń, Poland. In the years 2001-2002 he was a President of the Management Board and General Director of POLKOMTEL S.A., and from 1994 to 2001 he was a Vice-President of the Management Board and Financial Director of PKN ORLEN S.A. Also, he was a Member of the Management Board and Financial Director of Eda Poniatowa S.A. (1986-1994). He has experience in the field of supervisory bodies' activities -
he was a member of the supervisory boards of the following companies: ZCH POLICE SA, IMPEXMETAL S.A., ENERGOMONTAŻ PÓŁNOC S.A., POLKOMTEL S.A., ANWIL S.A., MOSTOSTAL Kraków S.A. Currently, he is a member of the Supervisory Board of AZOTY TARNÓW. Moreover, the Management Board of the Bank hereby informs: - none of the supervising persons conducts any business competitive to the business of the Bank. None of the above supervising persons participates in any business competitive in respect of the Bank as a partner in a partnership; none of the above supervising persons is a member of a governing body of a company competing with the Bank or a member of any other governing body of legal person competing with the Bank; none of the above supervising persons is registered in the Register of Insolvent Debtors. | | |
| | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d4w454d

| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA | | | | | | | | | | | | | | |
| | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | | | | | | |
| | | PKOBP (PKO BP SA) | | Banki (ban) | | | | | | | | | | | | |
| | | (skrócona nazwa emitenta) | | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | | | | | | |
| | | 02-515 | | WARSZAWA | | | | | | | | | | | | |
| | | (kod pocztowy)
| | (miejscowość) | | | | | | | | | | | | |
| | | PUŁAWSKA | | 15 | | | | | | | | | | | | |
| | | (ulica) | | (numer) | | | | | | | | | | | | |
| | | 521-91-82 | | 521-91-83 | | | | | | | | | | | | |
| | | (telefon) | | | (fax) | | | | | | | | | | | |
| | | | | www.pkobp.pl | | | | | | | | | | | | |
| | | (e-mail) | | | (www) | | | | | | | | | | | |
| | | 525-000-77-38 | | 016298263 | | | | | | | | | | | | |
| | | (NIP) | | | (REGON) | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2014-06-26 Zbigniew Jagiełło Prezes Zarządu Banku

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

d4w454d
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4w454d