PMPG podpisała list intencyjny z udziałowcami TV Puls
1.7.Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group podpisała z udziałowcami Telewizji Puls list intencyjny z harmonogramem badania due diligence i ewentualnej transakcji kupna....
01.07.2009 | aktual.: 01.07.2009 16:26
1.7.Warszawa (PAP) - Platforma Mediowa Point Group podpisała z udziałowcami Telewizji Puls list intencyjny z harmonogramem badania due diligence i ewentualnej transakcji kupna. Strony przewidują, że zamknięcie transakcji nastąpi do 20 sierpnia 2009 roku - poinformowała Platforma Mediowa Point Group w komunikacie.
"W związku z przyjętą strategią rozwoju w obszarze rozbudowy portfela mediów poprzez akwizycje, Zarząd Platformy Mediowej Point Group SA (PMPG) z siedzibą w Warszawie informuje, iż w dniu 30 czerwca 2009 r. został podpisany List Intencyjny z Harmonogramem badania due diligence między PMPG i udziałowcami TV Puls" - podała spółka.
"Celem dokumentu jest ustalenie harmonogramu badania due diligence oraz warunkowego harmonogramu przeprowadzenia ewentualnej transakcji nabycia przez PMPG udziałów w kapitale zakładowym TV Puls. Strony przewidują, że zamknięcie transakcji nastąpi do 20 sierpnia 2009 roku" - podano.
Głównymi udziałowcami TV Puls są: Dariusz Dąbski, który ma 5.657 udziałów (49 proc.) oraz Prowincja Zakonu Braci Mniejszych Konwentualnych (OO. Franciszkanie), która ma 5.658 udziałów (51 proc.).
Według AGB Nielsen Research w maju 2009 roku oglądalność TV Puls wzrosła do 1,05 proc. z 0,71 proc. rok wcześniej. Obecnie za pomocą dwunastu nadajników naziemnych, platform cyfrowych oraz telewizji kablowych stacja dociera do ok. 78 proc. ludności Polski. TV Puls ma również zapewnioną obecność na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.(PAP)
bas/ jtt/