Polacy przekonują się do jedzenia sprzedawanego z food trucków

Food trucki, czyli samochody dostawcze przerobione na mobilną gastronomię, stają się w Polsce coraz popularniejsze. Przybywa właścicieli ciężarówek nie tylko z burgerami, frytkami i kiełbaskami, lecz także z daniami dietetycznymi oraz wegetariańskimi.

Polacy przekonują się do jedzenia sprzedawanego z food trucków
Źródło zdjęć: © AFP | SAUL LOEB

03.10.2014 | aktual.: 03.10.2014 11:45

- Moda na food trucki przywędrowała do nas mniej więcej dwa lata temu ze Stanów Zjednoczonych - tam są one najbardziej popularne. Na przykład w Nowym Jorku jest obecnie ponad tysiąc food trucków. W Warszawie jest około 30-40 i cały czas ich liczba rośnie. W food truckach jedzenie jest bardzo zróżnicowane - są nie tylko burgery i frytki. Każdy klient jest wymagający i oczekuje dobrego produktu - mówi Jakub Kordek, właściciel Retro Diner, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

W menu food trucków można znaleźć dania wpisujące się w nurt slow food, czyli żywności pachnącej, przygotowywanej powoli, ze świeżych produktów, często według regionalnych przepisów i oczywiście bez sztucznych dodatków.

Źródło artykułu:Newseria
burgeryżywnośćfood truck
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (13)