Polacy wybrali. Oto najlepsze sklepy w Polsce
OC&C Strategy Consultants po raz kolejny przeprowadziło badanie odbioru marek detalicznych wśród polskich konsumentów. Klienci ocenili 50 sklepów działających w Polsce.
Jakie sklepy lubią Polacy? Czym się kierują przy wyborze miejsca swoich zakupów? Większość z nas pomyślałaby, że odpowiedź na te pytania jest prosta - ceną. Okazuje się jednak, że nie do końca...
OC&C Strategy Consultants po raz kolejny przeprowadziło badanie odbioru marek detalicznych wśród polskich konsumentów. Klienci ocenili 50 sklepów działających w Polsce. Jakie sklepy lubią Polacy? Czym się kierują przy wyborze miejsca swoich zakupów? Większość z nas pomyślałaby, że odpowiedź na te pytania jest prosta - ceną. Okazuje się jednak, że nie do końca...
Zasady badania
Respondenci wybierali 10 firm prowadzących sprzedaż detaliczną, w których kupowali lub które odwiedzili w ostatnich trzech miesiącach. Oceniali je następnie (w skali 1-5) biorąc pod uwagę 10 elementów oferty, w tym: cenę, jakość produktów, szerokość asortymentu, adekwatność produktów do potrzeb czy jakość obsługi.
Poza ścisłą dziesiątką znalazły się tak rozpoznawalne marki jak: H&M (20. miejsce), Lidl (12. miejsce), Reserved (17. miejsce), Biedronka (11. miejsce), Tesco (30. miejsce), Carrefour (39. miejsce), Żabka (48. miejsce).