Trwa ładowanie...
d47sikw
14-10-2014 11:53

Polkomtel rozwija system obsługi klienta przy wsparciu Asseco Poland

Warszawa, 14.10.2014 (ISBnews) - Polkomtel przy technologicznym wsparciu Asseco Poland rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług. Ma to umożliwić "w pełni efektywne" wykorzystanie synergii Plusa i Cyfrowego Polsatu, poinformował Polkomtel. Pierwsza faza projektu ma zakończyć się w marcu 2015 roku.

d47sikw
d47sikw

"Obok funkcjonalności typowych dla rozwiązań CRM, takich jak historia relacji z klientem, kartoteka klienta, katalog produktów, obsługa posprzedażowa czy wielokanałowość, w ramach projektu rozbudowane zostanie narzędzie do zarządzania zamówieniami oraz platforma integracyjna. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu tworząc spójną i jeszcze efektywniejszą platformę wsparcia biznesu całej tak dużej organizacji, jaką jest obecnie Grupa Polsat" - czytamy w komunikacie.

W ramach prowadzonych prac wykorzystywane jest autorskie rozwiązanie stosowane w Cyfrowym Polsacie, pozwalające na pełną kontrolę rozwoju, przy jednoczesnym racjonalnym poziomie kosztów i braku uzależnienia od dostawcy.

Spółka podała, że projekt realizowany jest w unikalnej, jak na tak duże przedsięwzięcie, metodyce ?lekkiej", zakładającej ścisłą współpracę połączonych zespołów: biznes-IT-wykonawca.

"Pozwala to na stałą kontrolę postępu prac i uniknięcie tzw. syndromu huśtawki, czyli realizacji czegoś innego niż w pierwotnie zakładanym scenariuszu. To szczególnie istotne - zważywszy na skalę projektu. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest ponad 200 osób, modyfikacji podlega 50 systemów, do zrealizowania jest ponad 1500 wymagań. To główny powód, poza obszarem integratorskim, dla którego Polkomtel oprócz wykorzystania własnych zasobów IT korzysta ze wsparcia ekspertów firmy Asseco Poland" - czytamy dalej.

d47sikw

"Grupa Asseco współpracuje z największymi firmami telekomunikacyjnymi i medialnymi w Europie. Jednak ze względu na skalę oraz istotny wpływ na proces obsługi klienta w Grupie Polsat, mogę śmiało stwierdzić, że jest to jedno z najważniejszych realizowanych obecnie wdrożeń" - powiedział -dyrektor pionu telekomunikacji i mediów w Asseco Poland Radosław Semkło, cytowany w komunikacie.

Integracja i rozbudowa systemów informatycznych Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu przyczyni się do rozwoju wspólnej sprzedaży, czyli kluczowego obszaru w Grupie. Usprawni również łączenie produktów i ofert oraz sprzedaż pakietową, co prowadzić będzie do osiągania jeszcze lepszych wyników, a także umacniania Grupy Polsat na pozycji lidera rynku.

Polkomtel i Cyfrowy Polsat to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza Żaka.

(ISBnews)

d47sikw
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d47sikw