Polsat przewiduje 7 proc. wzrost rynku reklamy tv w '11, ITI nie precyzuje skali zwyżki
30.12. Warszawa (PAP) - Telewizja Polsat przewiduje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2011 roku o około 7 proc. - poinformował PAP Maciej Stec, członek zarządu...
30.12.2010 | aktual.: 30.12.2010 12:23
30.12. Warszawa (PAP) - Telewizja Polsat przewiduje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2011 roku o około 7 proc. - poinformował PAP Maciej Stec, członek zarządu stacji.
"Spodziewam się, podobnie jak Zenith Optimedia, że w przyszłym roku rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie o około 7 proc." - powiedział Stec.
Także ITI, główny akcjonariusz TVN, prognozuje zwyżkę rynku reklamy telewizyjnej, podobnie jak innych segmentów reklamy, w których działają jego największe spółki, ale nie podaje skali możliwych wzrostów.
"Z perspektywy Grupy ITI oczekujemy wzrostu rynku reklamowego we wszystkich segmentach rynku mediów elektronicznych, w których jesteśmy obecni, tzn.w segmencie telewizji, online i kin. Zdecydowanie najszybciej powinien rosnąć rynek internetowy wspierany zarówno przez cykl koniunkturalny, jak i przez głębokie zmiany strukturalne całego rynku mediów działające na korzyść segmentu online" - powiedział PAP Wojciech Kostrzewa, prezes Grupy ITI.
Zenith Optimedia przewiduje, że rynek reklamy telewizyjnej wzrośnie w 2011 roku o 7,3 proc., po 4,2 proc. zwyżce w 2010 roku.
Ewa Pogodzińska (PAP)
epo/ gor/