Polska firma rusza na podbój Azji. Otwiera drugi salon w Tajlandii
Polska marka 4F otworzyła swój nowy salon w Tajlandii, a dokładniej w Bangkoku, w centrum handlowym ASOK. To jej drugi salon w tym kraju. Pierwszy został otwarty w czerwcu w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya - podaje w komunikacie prasowym firma OTCF, do której należy marka 4F.
4F to polska marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Azja to kolejny rynek, na którym 4F planuje dynamiczny rozwój. Po otwarciu dwóch salonów w Katarze na Bliskim Wschodzie, 4F wystartowało z pierwszymi sklepami w Tajlandii.
W najnowszej przestrzeni salonu w Bangkoku klienci mogą kupić aktualne kolekcje wraz z kolekcjami specjalnymi AL i RL9 – Roberta i Anny Lewandowskich.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Wigilia kością niezgody. Polacy chcą zakupów. Solidarność stawia sprawę jasno
Ruszył drugi sklep 4F w Tajlandii
Salon mieści się w w centrum handlowym ASOK w Bangkoku i ma powierzchnię 62 m2. Wystrój nawiązuje do futuryzmu i cyfrowych technologii. Salon jest pełen prostych i nowoczesnych form, takich jak stal, lustra czy przydymione szkło.
- Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju to szansa na rozwój naszego brandu - mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.
Otwarcie kolejnego sklepu w Tajlandii zaplanowane jest na koniec października 2023 r.