Trwa ładowanie...

Polska firma rusza na podbój Azji. Otwiera drugi salon w Tajlandii

Polska marka 4F otworzyła swój nowy salon w Tajlandii, a dokładniej w Bangkoku, w centrum handlowym ASOK. To jej drugi salon w tym kraju. Pierwszy został otwarty w czerwcu w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya - podaje w komunikacie prasowym firma OTCF, do której należy marka 4F.

Salon 4F w TajlandiiSalon 4F w TajlandiiŹródło: Materiały prasowe, fot: OTCF
d4g5tmv
d4g5tmv

4F to polska marka, która oferuje odzież i akcesoria sportowe. Azja to kolejny rynek, na którym 4F planuje dynamiczny rozwój. Po otwarciu dwóch salonów w Katarze na Bliskim Wschodzie, 4F wystartowało z pierwszymi sklepami w Tajlandii.

W najnowszej przestrzeni salonu w Bangkoku klienci mogą kupić aktualne kolekcje wraz z kolekcjami specjalnymi AL i RL9 – Roberta i Anny Lewandowskich.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Wigilia kością niezgody. Polacy chcą zakupów. Solidarność stawia sprawę jasno

Ruszył drugi sklep 4F w Tajlandii

Salon mieści się w w centrum handlowym ASOK w Bangkoku i ma powierzchnię 62 m2. Wystrój nawiązuje do futuryzmu i cyfrowych technologii. Salon jest pełen prostych i nowoczesnych form, takich jak stal, lustra czy przydymione szkło.

d4g5tmv

- Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju to szansa na rozwój naszego brandu - mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Otwarcie kolejnego sklepu w Tajlandii zaplanowane jest na koniec ​października 2023 r.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4g5tmv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4g5tmv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj