Polska kampania dla Nivea najlepsza na świecie

Agencja Harder&Harder przeprowadziła kampanię zintegrowaną „Mężczyzna Marzeń” dzięki której polskie strony Nivea zanotowały najlepsze wyniki ze wszystkich stron tej marki na świecie.

Akcja „Mężczyzna Marzeń” okazała się globalnym sukcesem Nivea Polska. Dzięki wielkiemu powodzeniu, jakim cieszyła się ta kampania na platformę konkursową trafiło ponad 900 tys. unikalnych użytkowników, a w momencie kulminacji serwis zanotował ponad 88 tys. odwiedzin jednego dnia.

Kampania składała się z witryny konkursowej, działań pro-trialowych, malingów, modułu stylizacji i działań telemarketingowych. Akcja była wsparta kampanią displayową. Konstrukcja mechanizmu akcji zakładała silne wykorzystanie mechanizmu Member Get Member i dodatkowych aktywności lokalizujących.

Grupą docelową działania były kobiety i to właśnie na ich często niezrealizowanej potrzebie posiadania idealnego mężczyzny oparto mechanizm kampanii. Zakładał on wybranie przez uczestniczkę wirtualnego mężczyzny, którego należało następnie rozwijać. On w zamian odwdzięczał się tym wszystkim, o czym zapominają na co dzień realni panowie: kwiatami, kolacją którą sam przygotował, serią miłych uwag, a w pewnym momencie nawet pokazem tańca w dość dwuznacznej stylizacji.

_ Kampania „Mężczyzna Marzeń” zapewniła nam zaskakujące rezultaty. Wysunięcie się polskiego serwisu naszej marki na pierwsze miejsce w rankingu wszystkich serwisów Nivea na świecie jest bardzo miłą niespodzianką _ – informuje Joanna Mączka, head of marketing services z Nivea Polska.

_ W kampanii „Mężczyzna Marzeń” położyliśmy nacisk na łączenie działań z zakresu interakcji z pozostałymi technikami marketingowymi, w ten sposób tworząc rozbudowaną kampanię marketingu zintegrowanego. Takie synergiczne rozwiązania jak ta kampania są w naszej ocenie przyszłością marketingu i potrafią zapewnić bardzo satysfakcjonującą efektywność - informuje Michał Siejak, dyrektor zarządzający agencji Emisja Interactive 360 i Harder&Harder.

Handel-Net

Wybrane dla Ciebie
Darmowe przejazdy dla uczniów. Radni zapomnieli o jednej grupie
Darmowe przejazdy dla uczniów. Radni zapomnieli o jednej grupie
Ceny opału w nadleśnictwach. Tyle kosztuje metr drewna
Ceny opału w nadleśnictwach. Tyle kosztuje metr drewna
Działki za pół ceny na Podlasiu. Ostatnia w tym roku szansa na obniżkę
Działki za pół ceny na Podlasiu. Ostatnia w tym roku szansa na obniżkę
Trwają kontrole na wsiach. Co sprawdzają inspektorzy?
Trwają kontrole na wsiach. Co sprawdzają inspektorzy?
Zamykają sklep za sklepem. Słynna szwedzka sieć znika w oczach
Zamykają sklep za sklepem. Słynna szwedzka sieć znika w oczach
Chcą połączyć trzy szpitale w jeden. Opozycja domaga się wyjaśnień
Chcą połączyć trzy szpitale w jeden. Opozycja domaga się wyjaśnień
Opłata alkoholowa. W tym podkarpackim mieście Polacy płacą najwięcej
Opłata alkoholowa. W tym podkarpackim mieście Polacy płacą najwięcej
Grzywna za znicze solarne. Ministerstwo mówi, o czym trzeba pamiętać
Grzywna za znicze solarne. Ministerstwo mówi, o czym trzeba pamiętać
BLIK-ami chciał wykupić wolność. Wpadł na kradzieży alkoholu
BLIK-ami chciał wykupić wolność. Wpadł na kradzieży alkoholu
Zakaz reklamy piwa. Branża protestuje. "Cios w handel"
Zakaz reklamy piwa. Branża protestuje. "Cios w handel"
Brama Bieszczad na finiszu budowy. Tu powstaje duży park handlowy
Brama Bieszczad na finiszu budowy. Tu powstaje duży park handlowy
Szon patrole. Oto kary dla nastolatków. Resort zabrał głos
Szon patrole. Oto kary dla nastolatków. Resort zabrał głos