Trwa ładowanie...
d1t4057
krem

Polska kampania dla Nivea najlepsza na świecie

Agencja Harder&Harder przeprowadziła kampanię zintegrowaną „Mężczyzna Marzeń” dzięki której polskie strony Nivea zanotowały najlepsze wyniki ze wszystkich stron tej marki na świecie.

Share
d1t4057

Akcja „Mężczyzna Marzeń” okazała się globalnym sukcesem Nivea Polska. Dzięki wielkiemu powodzeniu, jakim cieszyła się ta kampania na platformę konkursową trafiło ponad 900 tys. unikalnych użytkowników, a w momencie kulminacji serwis zanotował ponad 88 tys. odwiedzin jednego dnia.

Kampania składała się z witryny konkursowej, działań pro-trialowych, malingów, modułu stylizacji i działań telemarketingowych. Akcja była wsparta kampanią displayową. Konstrukcja mechanizmu akcji zakładała silne wykorzystanie mechanizmu Member Get Member i dodatkowych aktywności lokalizujących.

Grupą docelową działania były kobiety i to właśnie na ich często niezrealizowanej potrzebie posiadania idealnego mężczyzny oparto mechanizm kampanii. Zakładał on wybranie przez uczestniczkę wirtualnego mężczyzny, którego należało następnie rozwijać. On w zamian odwdzięczał się tym wszystkim, o czym zapominają na co dzień realni panowie: kwiatami, kolacją którą sam przygotował, serią miłych uwag, a w pewnym momencie nawet pokazem tańca w dość dwuznacznej stylizacji.

d1t4057

_ Kampania „Mężczyzna Marzeń” zapewniła nam zaskakujące rezultaty. Wysunięcie się polskiego serwisu naszej marki na pierwsze miejsce w rankingu wszystkich serwisów Nivea na świecie jest bardzo miłą niespodzianką _ – informuje Joanna Mączka, head of marketing services z Nivea Polska.

_ W kampanii „Mężczyzna Marzeń” położyliśmy nacisk na łączenie działań z zakresu interakcji z pozostałymi technikami marketingowymi, w ten sposób tworząc rozbudowaną kampanię marketingu zintegrowanego. Takie synergiczne rozwiązania jak ta kampania są w naszej ocenie przyszłością marketingu i potrafią zapewnić bardzo satysfakcjonującą efektywność - informuje Michał Siejak, dyrektor zarządzający agencji Emisja Interactive 360 i Harder&Harder.

Handel-Net

d1t4057

Podziel się opinią

Share
d1t4057
d1t4057