Polska kampania dla Nivea najlepsza na świecie

Agencja Harder&Harder przeprowadziła kampanię zintegrowaną „Mężczyzna Marzeń” dzięki której polskie strony Nivea zanotowały najlepsze wyniki ze wszystkich stron tej marki na świecie.

01.09.2009 13:35

Akcja „Mężczyzna Marzeń” okazała się globalnym sukcesem Nivea Polska. Dzięki wielkiemu powodzeniu, jakim cieszyła się ta kampania na platformę konkursową trafiło ponad 900 tys. unikalnych użytkowników, a w momencie kulminacji serwis zanotował ponad 88 tys. odwiedzin jednego dnia.

Kampania składała się z witryny konkursowej, działań pro-trialowych, malingów, modułu stylizacji i działań telemarketingowych. Akcja była wsparta kampanią displayową. Konstrukcja mechanizmu akcji zakładała silne wykorzystanie mechanizmu Member Get Member i dodatkowych aktywności lokalizujących.

Grupą docelową działania były kobiety i to właśnie na ich często niezrealizowanej potrzebie posiadania idealnego mężczyzny oparto mechanizm kampanii. Zakładał on wybranie przez uczestniczkę wirtualnego mężczyzny, którego należało następnie rozwijać. On w zamian odwdzięczał się tym wszystkim, o czym zapominają na co dzień realni panowie: kwiatami, kolacją którą sam przygotował, serią miłych uwag, a w pewnym momencie nawet pokazem tańca w dość dwuznacznej stylizacji.

_ Kampania „Mężczyzna Marzeń” zapewniła nam zaskakujące rezultaty. Wysunięcie się polskiego serwisu naszej marki na pierwsze miejsce w rankingu wszystkich serwisów Nivea na świecie jest bardzo miłą niespodzianką _ – informuje Joanna Mączka, head of marketing services z Nivea Polska.

_ W kampanii „Mężczyzna Marzeń” położyliśmy nacisk na łączenie działań z zakresu interakcji z pozostałymi technikami marketingowymi, w ten sposób tworząc rozbudowaną kampanię marketingu zintegrowanego. Takie synergiczne rozwiązania jak ta kampania są w naszej ocenie przyszłością marketingu i potrafią zapewnić bardzo satysfakcjonującą efektywność - informuje Michał Siejak, dyrektor zarządzający agencji Emisja Interactive 360 i Harder&Harder.

Handel-Net

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)