Polska sieć konkuruje z dyskontami. Otworzyła ponad 200 sklepów
Polska sieć handlowa Lewiatan otworzyła w tym roku 225 nowych sklepów, zwiększając swoje zasoby do 3292 placówek. Jak twierdzi dlahandlu.pl, sieć rzuca wyzwanie dyskontom.
Jak podaje dlahandlu.pl, w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025 roku, Lewiatan znacząco zwiększył swoją obecność na rynku, otwierając 225 nowych sklepów. To kolejny krok w strategii rozwoju polskiej sieci handlowej, która obecnie zrzesza 3292 sklepy, z czego 540 to większe supermarkety o powierzchni przekraczającej 300 metrów kwadratowych.
Polska sieć rośnie
Średnia powierzchnia sklepów Lewiatan systematycznie się zwiększa, osiągając blisko 200 mkw. Łączna powierzchnia wszystkich sklepów również wzrosła o 13 700 mkw., osiągając obecnie 653 874 mkw. Rozwój sieci jest zgodny z trendem, że klienci preferują wygodne zakupy blisko domu, które umożliwiają zaopatrzenie się w różnorodne produkty spożywcze w jednym miejscu.
Wysłał towar do Portugalii i zaliczył wtopę. Klient żąda 6 tys. euro
- Obserwujemy, że klienci coraz częściej wybierają wygodne zakupy blisko domu. W supermarketach, w których jednocześnie mogą kupić pieczywo, nabiał, świeże wędliny i mięso oraz owoce i warzywa. Do tego w wielu naszych placówkach mogą skorzystać z usług dodatkowych - mówił w rozmowie z dlahandlu.pl Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.