Prace konserwacyjne w Idea Bank? Infolinia mówiła: mamy awarię

Nie można było logować się do aplikacji Idea Banku. Nie można było zapłacić również kartą tego banku w sklepie. Była awaria.

Prace konserwacyjne w Idea Bank? Infolinia mówiła: mamy awarię
Źródło zdjęć: © flickr.com | Mark Moz/Flickr, licencja CC BY 2.0

"Idea Bank padł. Nie można logować się do aplikacji. Karta nie działała w sklepie. A infolinia mówi: mamy awarie" - poinformował nas jeden z czytelników.

Obraz
© WP.PL | Krzysztof Olszewski

Na fanpage banku pojawiały się posty (pisownia org. - red.):
"heh, próba logowania w Dzień Dziecka tj. 01-06-2018 , a tu komunikat o problemach technicznych z datą z kwietnia. Drodzy Państwo (Idea Bank) zróbcie coś z tym" - napisał Marcin.

" Idea Bank ja tylko zaznacze, ze u mnie tez nie da sie zalogowac - dzis skonczyla sie moja lokata, chcialem przelac srodki do innego banku rano zeby miec je na koncie po poludniu - teraz juz sie to pewnie nie uda. No i co z tym poczniecie? "Nie mamy Pana plaszcza?" A jakbym ja sie 1 dzien spoznil z wplata do Was to co? Odsetki karne? Przyjazny bank, tak?" - informował internauta w kolejnym.

Bank w odpowiedzi na jeden z postów informował: " Dzień dobry. Występują problemy z logowaniem do aplikacja mobilnej i bankowości Idea Cloud-kwestia jest zgłoszona do IT.
Przepraszamy za zaistniałą sytuację i sugerujemy próbę zalogowania za jakiś czas-w okolicach południa".

Po godz. 10.30, jak powiadomiło nas biuro prasowe, awaria została usunięta.

Zobacz też: Bartkiewicz: proszę nie wrzucać wszystkich banków do jednego worka

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (5)