Prawnik i psycholog na wyciągnięcie ręki. Lidl zaoferuje swoim pracownikom konsultacje
Lidl ma dla swoich pracowników nietypową propozycję. Uruchamia program wsparcia psychologicznego i prawnego, a dla osób, które mają problem z domowym budżetem, również konsultacje z doradcą finansowym.
02.07.2020 | aktual.: 02.07.2020 16:14
W ramach programu, który uruchomiony został 1 lipca tego roku, pracownicy dyskontu będą mogli skonsultować się z psychologiem lub prawnikiem, a jeśli mają problemy z zarządzaniem pieniędzmi - również z doradcą finansowym. Rozmowy będą się odbywały telefonicznie, przez internet i aplikację mobilną.
Jeszcze do niedawna – a konkretnie do pogorszenia sytuacji na rynku pracy w wyniku koronawirusa – sieci handlowe walczyły o pracowników różnymi pozapłacowymi korzyściami. Karty sportowe, bezpłatne ubezpieczenie zdrowotne – to wszystko miało przekonać kandydatów, by właśnie w tym konkretnym dyskoncie zostawili CV. Jeszcze w lutym Lidl Polska szukał aż 2 tys. pracowników w całym kraju.
Obecnie o pracowników jest łatwiej, ale mimo wszystko sieci handlowe nadal muszą o nich dbać. W czasach, gdy na każdym osiedlu jest po kilka dużych sklepów ryzyko, że pracownik przejdzie z tygodnia na tydzień do konkurencji, jest duże.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.