Premiera w Lidlu. Tego jeszcze w dyskoncie nie było
Nie tylko prezes TVP Jacek Kurski chce postawić na disco polo. Także największy niemiecki dyskont w Polsce, czyli Lidl, postanowił pójść za ciosem. Już w poniedziałek 6 marca w sklepach w całej Polsce pojawią się płyty m.in. z najlepszymi przebojami Zenona Martyniuka.
- Moda na disco polo nigdy się w Polsce nie skończyła. Były wzloty i upadki to oczywiste, ale ludzie w ostatnich latach przestali się tej muzyki wstydzić - powiedział WP money Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full.
Na fali wielkiego powrotu chce popłynąć prezes TVP. Pierwszy krok już uczynił i zaprosił zespół Akcent i Zenona Martyniuka do udziału w sylwestrowym koncercie Telewizji Polskiej w Zakopanem. Oglądało w szczytowych momentach ponad 5 mln osób. Jednak tylko przez chwilę i tylko, gdy na scenie był Martyniuk.
Już niedługo w TVP2 zadebiutuje cykl dokumentalny "Discopoland", w którym telewizja publiczna przyjrzy się fenomenowi muzyki disco polo w Polsce. - To rodzaj reportażu uczestniczącego, zanurzenie w subkulturze, bez drwiny i na poważnie - wyjaśniał portalowi wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP.
Wielki powrót disco polo chce też wykorzystać Lidl. W poniedziałek 6 marca w sklepach sieci pojawią się płyty z tym rodzajem muzyki. Oprócz największych hitów Zenona Martyniuka, znanego z takich przebojów jak: "Przez twe oczy zielone" czy "Przekorny los", będzie można nabyć 18 składanek z największymi hitami disco polo.
Płytę Martyniuka będzie można kupić za 19,99 zł. Pozostałe składanki będą dostępne po 9,99 zł. Ciekawe, czy Polacy będą "zabijać się" o te płyty tak, jak o karpie na święta Bożego Narodzenia?
Zobacz też: Kup online i zapłać kurierowi kartą