Producenci jaj wprowadzają konsumentów w błąd niewłaściwym oznakowaniem

Podczas ostatniej kontroli przeprowadzonej w sklepach, hurtowniach i na targowiskach inspektorzy zakwestionowali 35 proc. spośród 271 sprawdzonych partii kurzych jaj. Zastrzeżenia najczęściej budziło nieprawidłowe oznakowanie na skorupkach oraz niewłaściwa waga.

Producenci jaj wprowadzają konsumentów w błąd niewłaściwym oznakowaniem
Newseria

Przy zakupie jaj konsumenci nie powinni się sugerować barwnymi ilustracjami i hasłami na opakowaniach, tylko kodami umieszczonymi na skorupkach.

Zdaniem ekspertów UOKiK brak rzetelnej informacji o produkcie to celowe wprowadzanie konsumentów w błąd.

Podczas ostatniej kontroli przeprowadzonej w sklepach, hurtowniach i na targowiskach Inspekcja Handlowa zakwestionowała 35 proc. spośród 271 sprawdzonych partii kurzych jaj. Zastrzeżenia inspektorów najczęściej budziło nieprawidłowe oznakowanie na skorupkach oraz niewłaściwa waga towaru.

Źródło artykułu:Newseria

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)