Produkty Klasztorne: Efekty wejścia do Freshmarket w wynikach od IV kwartału

Warszawa, 11.09.2014 (ISBnews) - Produkty Klasztorne spodziewają się znaczącego zwiększenia skali działalności dzięki umowie z Żabka Polska na dystrybucję produktów spółki w sieci Freshmarket, co powinno być już widoczne w wynikach IV kwartału, poinformował prezes Produktów Klasztornych Marek Nowicki.

11.09.2014 | aktual.: 11.09.2014 09:23

"Rozpoczęcie współpracy z Żabką jest dla nas istotnym krokiem w dalszym rozwoju i pozwala nam na realizowanie ambitnej strategii związanej z budowaniem wiodącej polskiej marki działającej na rynku zdrowej żywności i żywności 'premium'. Dotarcie z naszymi produktami do klientów sieci FreshMarket pozwoli nam na znaczące zwiększenie skali działalności co powinno być już widoczne w wynikach IV kwartału br." - powiedział Nowicki, cytowany w komunikacie.

Spółka działająca na rynku zdrowej żywności i żywności "premium" podpisała znaczącą umowę dystrybucyjną ze spółką Żabka Polska obejmującą sprzedaż swoich produktów w sieci handlowej FreshMarket. Sieć wprowadzi do swojej oferty kilkadziesiąt tradycyjnych produktów spółki w tym m.in. nabiał, wędliny, konfitury i piwo marki Mnich.

Spółka w ostatnich tygodniach informowała również o podpisaniu umowy licencyjnej obejmującej wyłączność na produkcję i sprzedaż wędlin pod marką "Uśmiech Dzieciaka". Wędliny sprzedawane pod tą marką są przygotowywane według receptur specjalnie przygotowanych dla dzieci z wysokiej jakości mięsa.

"Marka 'Uśmiech Dzieciaka' idealnie wpisuje się w naszą strategię i stanowi uzupełnienie posiadanej przez nas marki nabiałowej dedykowanej dla dzieci 'Polska Czerwona Krowa'. Uważamy, że w najbliższej przyszłości rynek produktów wysokiej jakości specjalnie dedykowanych dla dzieci będzie się dynamicznie rozwijał a my chcemy być jednym z beneficjentów tego rozwoju" - dodał prezes Produktów Klasztornych.

Zgodnie z podjętymi uchwałami na czerwcowym walnym zgromadzeniu, na wsparcie realizacji dalszego rozwoju spółka zamierza pozyskać kapitał z prywatnej emisji akcji oraz emisji obligacji, podano również.

Spółka Produkty Klasztorne jest notowana na rynku NewConnect od grudnia 2013 r.

Na początku września prezes Żabka Polska Jacek Roszyk poinformował, że sieć Freshmarket, należąca do Żabka Polska, chce mieć łącznie 1000 sklepów w formacie "proximity supermarket" do końca 2016 roku wobec 550 obecnie. Według niego, spółka jest dobrze przygotowana by walczyć o 1. pozycję w segmencie supermarketów.
(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)