Promocja "Nic się nie stało" czy zakupy za darmo? Sieci handlowe zachęcają kibiców do kupowania

Polacy dojdą do półfinału Euro 2016 we Francji? Za taki sukces sieć MediaMarkt zwróci kupującym pieniądze za zakupy. Przegramy z kretesem? Piotr i Paweł przeceni część swoich produktów. Sieci handlowe robią co się da, by zachęcić kibiców do zakupów.

Obraz
MAREK LASYK/REPORTER
Sebastian Ogórek

Do 6 czerwca trwała promocja w sieci MediaMarkt. Każdy kto dokonał zakupów za minimum 500 zł i zarejestrował się w serwisie sklepu powinien mocno trzymać kciuki za biało-czerwonych. Niemiecka sieć deklaruje bowiem zwrot wszystkich wydanych w swoim sklepie pieniędzy, jeśli nasza reprezentacja dotrze do półfinału.To oferta dla optymistów.

Jeśli ktoś jest pesymistą i w Lewandowskiego, Krychowiaka, Glika i spółkę nie wierzy, powinien był wybrać się do Piotra i Pawła. Sieć supermarketów wprowadziła promocję "Nic się nie stało", w ramach której można dostać specjalny kupon.

Jeśli nasza reprezentacja nie wyjdzie z grupy Euro 2016 będzie on uprawniał do kupienia jednego z gatunków piw z blisko 50-procentowym rabatem. Oprócz tego typu pocieszenia, sieć na wszelki wypadek zabezpiecza się przed ewentualnym sukcesem. Wejście Polski do finału oznaczać będzie np. ścięcie o połowę cen wszystkich produktów marek własnych. Sklep obiecuje też specjalną ofertę, jeśli Polak ustrzeli hat-tricka.

Konkurencyjna Alma nie jest aż tak finezyjna. Z okazji Euro 2016 wprowadziła do oferty nowe rodzaje francuskich serów. Z kolei Carrefour w Polsce organizuje specjalną piłkarską loterię. W sklepach ustawione zostały automaty, w których zeskanować można paragony. W sumie do wygrania jest 730 tys. nagród. Podobnie wygląda też promocja w Polomarkecie. Główna nagroda to wycieczka do Francji o wartości 10 tys. zł.

Konkursy organizuje także Biedronka, która jest sponsorem reprezentacji. Do wygrania jest m.in. 100 piłek z autografami Roberta Lewandowskiego. Poza tym szczęśliwcy dostać mogą m.in. samochód, nagrody pieniężne czy gadżety kibica. Wszystkie promocje organizowane są z innymi firmami, m.in. Pepsico, Tago czy producentami piwa.

Specjalną promocję przygotował nawet sklep Tchibo. Ten zmniejszy ceny o 15 proc. za każdy gol na dzień po meczu Polaków z Irlandią Północną. Maksymalnie rabat może sięgnąć 50 proc.

Ofertę mają nie tylko sklepy. Na przykład Alior Bank, który jest sponsorem reprezentacji, zamierza zwiększać oprocentowanie lokaty, jeśli nasi strzelą gole. Każda bramka to 0,1 punktu procentowego więcej odsetek.

Wybrane dla Ciebie

Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Gdzie wyrzucić opakowanie po mięsie? Niektórzy robią to źle
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Co zrobić z pieniędzmi na wypadek wojny? Oto złote rady eksperta
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Popularna przyprawa może być groźna dla zdrowia. UE potwierdza
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Nie każdy senior o tym wie. To umożliwia legitymacja emeryta
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Ile trzeba zarabiać na 5 tys. zł emerytury? Mamy wyliczenia
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Szukają Polaków do pracy. W przeliczeniu płacą 4 tys. zł tygodniowo
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Praca do 70 roku życia. Duża zmiana w tej grupie zawodowej
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Dwa przelewy od ZUS w październiku. Oto szczegóły
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Od środy zakupy będą droższe. Wchodzi w życie nowa opłata
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
Gwiazdor nie chce zostawić dzieciom swojej fortuny. Oto dlaczego
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
"Niech cała Polska wie". Zmierzyliśmy głośność wiatraków
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup
Austriacki inwestor powiedział: pas. Teraz polska fabryka zbiera pieniądze na wykup