Promocja "Nic się nie stało" czy zakupy za darmo? Sieci handlowe zachęcają kibiców do kupowania

Polacy dojdą do półfinału Euro 2016 we Francji? Za taki sukces sieć MediaMarkt zwróci kupującym pieniądze za zakupy. Przegramy z kretesem? Piotr i Paweł przeceni część swoich produktów. Sieci handlowe robią co się da, by zachęcić kibiców do zakupów.

Obraz
MAREK LASYK/REPORTER
Sebastian Ogórek

Do 6 czerwca trwała promocja w sieci MediaMarkt. Każdy kto dokonał zakupów za minimum 500 zł i zarejestrował się w serwisie sklepu powinien mocno trzymać kciuki za biało-czerwonych. Niemiecka sieć deklaruje bowiem zwrot wszystkich wydanych w swoim sklepie pieniędzy, jeśli nasza reprezentacja dotrze do półfinału.To oferta dla optymistów.

Jeśli ktoś jest pesymistą i w Lewandowskiego, Krychowiaka, Glika i spółkę nie wierzy, powinien był wybrać się do Piotra i Pawła. Sieć supermarketów wprowadziła promocję "Nic się nie stało", w ramach której można dostać specjalny kupon.

Jeśli nasza reprezentacja nie wyjdzie z grupy Euro 2016 będzie on uprawniał do kupienia jednego z gatunków piw z blisko 50-procentowym rabatem. Oprócz tego typu pocieszenia, sieć na wszelki wypadek zabezpiecza się przed ewentualnym sukcesem. Wejście Polski do finału oznaczać będzie np. ścięcie o połowę cen wszystkich produktów marek własnych. Sklep obiecuje też specjalną ofertę, jeśli Polak ustrzeli hat-tricka.

Konkurencyjna Alma nie jest aż tak finezyjna. Z okazji Euro 2016 wprowadziła do oferty nowe rodzaje francuskich serów. Z kolei Carrefour w Polsce organizuje specjalną piłkarską loterię. W sklepach ustawione zostały automaty, w których zeskanować można paragony. W sumie do wygrania jest 730 tys. nagród. Podobnie wygląda też promocja w Polomarkecie. Główna nagroda to wycieczka do Francji o wartości 10 tys. zł.

Konkursy organizuje także Biedronka, która jest sponsorem reprezentacji. Do wygrania jest m.in. 100 piłek z autografami Roberta Lewandowskiego. Poza tym szczęśliwcy dostać mogą m.in. samochód, nagrody pieniężne czy gadżety kibica. Wszystkie promocje organizowane są z innymi firmami, m.in. Pepsico, Tago czy producentami piwa.

Specjalną promocję przygotował nawet sklep Tchibo. Ten zmniejszy ceny o 15 proc. za każdy gol na dzień po meczu Polaków z Irlandią Północną. Maksymalnie rabat może sięgnąć 50 proc.

Ofertę mają nie tylko sklepy. Na przykład Alior Bank, który jest sponsorem reprezentacji, zamierza zwiększać oprocentowanie lokaty, jeśli nasi strzelą gole. Każda bramka to 0,1 punktu procentowego więcej odsetek.

Wybrane dla Ciebie
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Personel sprzątający szpitala stracił dodatki. "Straszą zwolnieniami"
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Skarbówka sprzedaje auta. Do wzięcia popularny Ford za 4 tys. zł
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Nachodzą domowników i "kontrolują" panele. Urząd wydał komunikat
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Ile trzeba zarabiać, by być bogatym w Polsce? Oto kwoty
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Powiesili kartki we włoskich kawiarniach. Dają klientom 15 minut
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Okradała sąsiadkę miesiącami. Metodą "na salami" zabrała 19 tys. zł
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Wygrał w Eurojackpot ponad 54 mln euro. Oto gdzie kupił los
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Kalendarz adwentowy z energetykami od Red Bulla. W sieci zawrzało
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Choinki w marketach za 50 zł. Tak można się naciąć
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Biedronka zmienia godziny otwarcia. Ważny komunikat dla klientów
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Kurierzy DPD oburzeni. Chodzi o pracę w Wigilię
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord
Boom na nieruchomości w Hiszpanii. Polacy otarli się o rekord