ProxyAd planuje w najbliższych tygodniach debiut na NewConnect
18.05. Warszawa (PAP) - ProxyAd, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych...
18.05. Warszawa (PAP) - ProxyAd, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.
Firma sprzedała wcześniej w ofercie prywatnej 18,9 proc. akcji.
"Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach - co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom" - powiedział cytowany w komunikacie Dawid Korczyński, prezes ProxyAd.
Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne. Firma wysyła ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie za pomocą technologii Bluetooth.
Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 mln konsumentów.
Spółka ProxyAd działa na rynku od 2007 roku, od samego początku w branży marketingu sąsiedztwa (ang. proximity marketing) z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych. Pierwsze kampanie reklamowe z wykorzystaniem technologii Bluetooth realizowane były w październiku 2007 roku.
Spółka posiada własną technologię w zakresie oprogramowania nadajników oraz systemu centralnego do zarządzania całością sieci nadajników reklamowych z jednego centralnego serwera.(PAP)
epo/ ana/