Przychody CDRL w polskich sklepach spadły o 4% r/r do 11,89 mln zł w sierpniu
Warszawa, 04.09.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach spadły w sierpniu o 4% r/r i wyniosły 11,89 mln zł. W okresie styczeń-sierpień przychody wyniosły 78,97 mln zł i były o 16% wyższe niż przed rokiem.
04.09.2015 | aktual.: 04.09.2015 17:53
W sierpniu br. przychody w segmencie e-commerce wyniosły 0,68 mln zł, co oznacza spadek o 18% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Od początku roku wzrosły o 7% r/r do 3,85 mln zł.
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)