Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 10% r/r do 12,93 mln zł w grudniu

Warszawa, 08.01.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w grudniu ub.r. o 10% r/r i wyniosły 12,93 mln zł. W okresie styczeń-grudzień przychody wyniosły 122,35 mln zł i były o 15% wyższe niż przed rokiem, podała spółka.

08.01.2016 | aktual.: 08.01.2016 09:08

Przychody ze sprzedaży towarów w kanale e-commerce w Polsce wyniosły w grudniu 0,99 mln zł, co oznacza wzrost o 229% r/r. Od stycznia do grudnia sprzedaż w tym kanale wyniosła 7,75 mln zł i była o 47% wyższa niż przed rokiem.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)