Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 34% r/r do 9,72 mln zł w czerwcu
Warszawa, 02.07.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w czerwcu o 34% r/r i wyniosły 9,72 mln zł. W okresie styczeń-czerwiec przychody wyniosły 56,59 mln zł i były o 20% wyższe niż przed rokiem.
"W maju spółka uruchomiła nową wersję swojego sklepu internetowego coccodrillo.eu. Chociaż wciąż trwają prace optymalizacyjne serwisu, to już przełożyło się na dynamiczny wzrost przychodów w segmencie e-commerce" - czytamy w komunikacie.
W czerwcu br. przychody w tym segmencie wyniosły 0,41 mln zł, co oznacza wzrost o 59% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.
(ISBnews)