Trwa ładowanie...
d2rdku1

Przychody CDRL w polskich sklepach wzrosły o 7% r/r w kwietniu

Warszawa, 08.05.2015 (ISBnews) - Przychody CDRL - właściciela marki Cocodrillo - ze sprzedaży w polskich sklepach wzrosły w kwietniu o 7% r/r i wyniosły 10,376 mln zł. W okresie styczeń-kwiecień przychody wyniosły 35,956 mln zł i były o 17% wyższe niż przed rokiem.

Share
d2rdku1

CDRL podało też wyniki sprzedaży w internetowym kanale sprzedaży (w Polsce). W kwietniu wyniosły one 426 tys. zł wobec 366 tys. zł przed rokiem (wzrost o 16%). Od początku roku przychody e-commerce spółki wyniosły 1,817 mln zł.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w październiku 2014 r.

(ISBnews)

d2rdku1

Podziel się opinią

Share
d2rdku1
d2rdku1