Trwa ładowanie...
d2tmniq
03-07-2015 14:37

Przychody GK Gino Rossi wzrosły o 6% r/r do 22,1 mln zł w czerwcu

Warszawa, 03.07.2015 (ISBnews) - Przychody ze sprzedaży grupy Gino Rossi wyniosły 22,1 mln zł w czerwcu br. i były wyższe o 6% niż rok wcześniej, poinformowała spółka. Po sześciu miesiącach tego roku sprzedaż grupy wzrosła o 11% r/r do 128,2 mln zł.

d2tmniq
d2tmniq

Sprzedaż spółki Gino Rossi (łącznie detaliczna i hurtowa) wyniosła 13,8 mln zł w czerwcu i była o 9% wyższa niż rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna Gino Rossi wzrosła o 4% r/r do 9,9 mln zł, natomiast sprzedaż hurtowa wzrosła o 25% r/r do 3,9 mln zł w czerwcu.

W okresie styczeń-czerwiec sprzedaż spółki Gino Rossi wyniosła 78,7 mln zł i była wyższa o 8% w skali roku. Sprzedaż detaliczna wyniosła 59,2 mln zł i była wyższa o 7% r/r, zaś sprzedaż hurtowa po pięciu miesiącach tego roku zwiększyła się o 9% r/r do 49,5 mln zł.

Sprzedaż spółki Simple, realizowana wyłącznie w salonach własnych i do salonów franczyzowych, wyniosła 8,4 mln zł, tj. wzrosła o 2% w porównaniu do wyniku z czerwca 2014 roku. W okresie styczeń-czerwiec sprzedaż zwiększyła się o 17% r/r do 49,5 mln zł.

"Jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników sprzedaży, zarówno po pierwszym półroczu, jak i w drugim kwartale. Na pewno warto podkreślić, że wzrost sprzedaży w obu markach jest co najmniej na poziomie wzrostu powierzchni handlowej. Co więcej, w marce Simple CP wiele nowych metrów handlowych pojawiło się na przełomie maja i czerwca, co nie zostało jeszcze odzwierciedlone we wzroście sprzedaży" - powiedział prezes Gino Rossi Tomasz Malicki, cytowany w komunikacie.

d2tmniq

Szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w II kw. br. w Gino Rossi wyniosła 45,4% wobec 47,3% w II kwartale 2014 r. W Simple szacunkowa marża brutto ze sprzedaży w II kw. br. wyniosła 58,9% wobec 64,7% rok wcześniej, podano także.

"W podanej szacunkowej marży ze sprzedaży za drugi kwartał tego roku w Simple CP mamy spadek o 5 punktów procentowych, jednak nie jest powód do niepokoju. (...) Marża na poziomie 65% w drugim kwartale 2014 roku była wyjątkowo wysoka, o czym już wspomniałem, i wynikała również z tego, że mieliśmy bardzo mały udział starej kolekcji i kolekcji outletowej w sklepach Simple CP. Dlatego większość sprzedaży w drugim kwartale ubiegłego roku to były towary z nowej kolekcji, na których uzyskiwaliśmy wyższą marżę" - skomentował Malicki.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)

d2tmniq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2tmniq