Przychody Vistula Group wzrosły o 4,7% r/r do ok. 33,2 mln zł w lutym
Warszawa, 04.03.2015 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły ok. 33,2 mln zł w lutym br. i były wyższe o ok. 4,7% niż rok wcześniej, podała spółka.
04.03.2015 | aktual.: 04.03.2015 07:53
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku wyniosła około 68,6 mln zł i była wyższa o około 13,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej osiągnięte w lutym br. w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 15,7 mln zł (wzrost o ok. 10,9% r/r). Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 35,9 mln zł (wzrost o ok. 15,4% r/r).
"Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły około 15,5 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w lutym 2014 roku o około 7,1%. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-luty 2015 roku w tym segmencie wyniosła około 26,8 mln zł i była wyższa o około 8,7% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - podano także.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
(ISBnews)