Przychody Vistula Group wzrosły o 7,4% r/r do 33,5 mln zł w kwietniu
Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły ok. 33,5 mln zł w kwietniu br. i były wyższe o ok. 7,4% r/r, podała...
06.05.2014 | aktual.: 06.05.2014 13:22
Warszawa, 06.05.2014 (ISBnews) - Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Vistula Group wyniosły ok. 33,5 mln zł w kwietniu br. i były wyższe o ok. 7,4% r/r, podała spółka.
"W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2014 roku wyniosła około 121,6 mln zł i była wyższa o około 6,0% od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego" - czytamy w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w kwietniu w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 17,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w kwietniu 2013 roku o około 0,5% . W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-kwiecień 2014 roku w tym segmencie wyniosła około 63,6 mln zł i była wyższa o około 4,0% r/r, podano także.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) - wyniosły w kwietniu ok. 12,0 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 12,7%. W ciągu 4 miesięcy 2014 roku sprzedaż w tym segmencie wyniosła około 46,1 mln zł i była wyższa o około 6,1% niż rok wcześniej.
href="http://finanse.wp.pl/isin,PLVSTLA00011,notowania-podsumowanie.html">Vistula Group S.A.Vistula Group S.A. (Zobacz notowania spółki ») specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.
(ISBnews)