Trwa ładowanie...

Radwańska w nowej reklamie firmy Amica

Amica zaprezentowała nową reklamę telewizyjną, której bohaterką jest Agnieszka Radwańska. Towarzyszy jej sprzęt AGD, który jest dowodem na to, że inteligentny styl sprawdza się też w kuchni. Reklama jest jedną wielką niespodzianką!

Radwańska w nowej reklamie firmy AmicaŹródło: Amica
d1g8vmk
d1g8vmk

1 lutego ruszyła kampania reklamowa Amiki. Największy polski producent sprzętu AGD ponownie zaprosił do niej najlepszą polską tenisistkę. Agnieszka Radwańska, która swoim niedawnym magicznym występem w wielkoszlemowym turnieju Australian Open zachwyciła cały świat, w reklamie Amiki kolejny raz zaskakuje. Uśmiech, luz i polot – oto nowa Radwańska w nowym spocie Amiki. O jakość i autentyczność obrazu zadbał znany reżyser Łukasz Kośmicki.

– Agnieszka Radwańska jest jedną z najwybitniejszych postaci w historii polskiego sportu. A na co dzień jest normalną, serdeczną i dowcipną dziewczyną, która lubi spędzać czas w gronie przyjaciół w miłej atmosferze. I tu wchodzi do gry Amica, która gwarantuje inteligentną technikę i gustowny design – mówi Krzysztof Rutkowski z Amiki Handel i Marketing.

Agnieszka Radwańska i Amica od 2012 roku stanowią sprawdzony debel. Jedna z najlepszych tenisistek świata wpisuje się w strategię rozwoju marki Amica, która coraz odważniej zaznacza swoją obecność także na rynkach zagranicznych. Inteligentny styl prezentowany przez naszą tenisistkę na korcie jest metaforą przemyślanych rozwiązań oferowanych przez Amikę.

Reklamę będzie można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych w najlepszym czasie antenowym. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć szeroko zakrojone działania w Internecie.

d1g8vmk
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1g8vmk

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj