Rank Progress finalizuje sprzedaż galerii; w czerwcu chce zadebiutować na GPW

19.04. Warszawa (PAP) - Rank Progress finalizuje sprzedaż za 41 mln euro galerii handlowej w Kłodzku. W ciągu kilku dni spodziewa się zatwierdzenia przez KNF prospektu emisyjnego,...

19.04. Warszawa (PAP) - Rank Progress finalizuje sprzedaż za 41 mln euro galerii handlowej w Kłodzku. W ciągu kilku dni spodziewa się zatwierdzenia przez KNF prospektu emisyjnego, w maju chce przeprowadzić IPO, a w czerwcu zadebiutować na GPW. Do 2012 roku spółka chce zainwestować 500 mln zł. W ciągu trzech tygodni może wyłonić partnera do projektu mieszkaniowego we Wrocławiu - poinformowali przedstawiciele spółki na poniedziałkowej konferencji.

"Podpisaliśmy list intencyjny dotyczący sprzedaży za 41 mln euro galerii handlowej w Kłodzku. Nabywcą jest zagraniczny fundusz, a finalizacja umowy powinna nastąpić do końca czerwca" - powiedział Dariusz Domszy, wiceprezes Rank Progress.

Mariusz Kaczmarek, członek zarządu spółki dodał, że łączne nakłady inwestycyjne na ten projekt wyniosły około 110 mln zł.

Przedstawiciele spółki poinformowali, że w ciągu kilku dni KNF powinna zatwierdzić prospekt emisyjny, w maju ma ruszyć oferta publiczna, a na czerwiec planowany jest debiut na warszawskiej giełdzie.

"Planujemy pozyskać od inwestorów 51 mln zł, środki te przeznaczymy na realizację kolejnych inwestycji" - powiedział Kaczmarek.

Plany Rank Progress zakładają zainwestowanie do końca 2012 roku 500 mln zł.

"W najbliższych dwóch latach planujemy realizację około 106.000 mkw powierzchni handlowej, głównie w małych i średnich miastach" - powiedział Domszy.

Spółka jest na różnych etapach realizacji inwestycji handlowych w Kłodzku, Zamościu, Jarosławiu, Krośnie, Jeleniej Górze, Kaliszu i Świdnicy.

Wiceprezes Domszy poinformował, że prowadzone są zaawansowane negocjacje w sprawie współpracy przy realizacji projektu mieszkaniowego we Wrocławiu.

"W ciągu trzech tygodni możemy podpisać umowę z partnerem do tego projektu" - powiedział.

We Wrocławiu Rank Progress ma działkę pozwalającą na wybudowanie 78.125 mkw PUM.

Spółka prognozuje, że w 2010 roku będzie miała 166,5 mln zł przychodów i 157,2 mln zł zysku netto, w 2011 ma to być odpowiednio 77,2 mln zł i 124 mln zł, a w 2012 roku 133,9 mln zł i 89,2 mln zł.

Z kolei szacunki za 2009 rok mówią o 143,7 mln zł przychodów i 73,9 mln zł zysku netto. (PAP)

jru/ ana/

Źródło artykułu:PAP
emisjabudownictworankprogress

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.