ycipk-1hvmw9

Rekordowe wydatki na nową kampanię Lidla. Ponad 8 mln zł w tydzień

8 451 655 zł – tyle niemiecka sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu swojej nowej kampanii. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego, sieć zwiększyła wydatki i znalazła się na pierwszym miejscu pod względem ilości wydanych pieniędzy. Największy konkurent Lidla – portugalska sieć Biedronka wydała 4 593 585 zł, zajmując 5 miejsce.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Rekordowe wydatki na nową kampanię Lidla. Ponad 8 mln zł w tydzień
(Fot: Lidl/mat. prasowe)
ycipk-1hvmw9

8 451 655 zł – tyle niemiecka sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu swojej nowej kampanii. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego, sieć zwiększyła wydatki i znalazła się na pierwszym miejscu pod względem ilości wydanych pieniędzy. Największy konkurent Lidla – portugalska sieć Biedronka wydała 4 593 585 zł, zajmując piąte miejsce.

Jak podaje portal dlahandlu.pl, Niemcy inwestują rekordowe środki w reklamę w związku z uruchomieniem kampanii "Tradycyjnie czy nowocześnie". Tydzień wcześniej Lidl wydał na reklamę telewizyjną 4 707 000 zł.

Nowa kampania sieci ruszyła 15 lutego 2017 r. Jej ambasadorami są szef kuchni Karol Okrasa oraz blogerka i trenerka żywieniowa Daria Ładocha. Sieć postanowiła rozstać się z Dorotą Wellman, która pracowała dla dyskontu przy trwającej 1,5 roku kampanii "Dorota, Karol i Goście".

ycipk-1hvmw9

W nowej akcji, Okrasa i Ładocha co tydzień będą prezentować Polakom pomysły na tradycyjne i nowoczesne, zdrowe dania, zaś Lidl będzie dostarczał produkty zgodne z trendami i zwyczajami żywieniowymi Polaków.

Kampania wpisuje się w nową strategię sieci. Przypomnijmy, że pod koniec stycznia zapowiedziała on radykalną zmianę w składzie swoich produktów. Lidl chce zmniejszyć zawartość soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20 proc. Długoterminowy cel ma zostać osiągnięty w 2025 roku.

Lidl Polska należy do niemieckiej grupy, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące działalność na terenie całej Europy. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 10 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 600.

Polub WP Finanse
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.

ycipk-1hvmw9

ycipk-1hvmw9
ycipk-1hvmw9