Rewolucja w McDonald’s. Restauracja wprowadza noże i widelce
Sztućce pojawią się wkrótce w 1400 restauracjach McDonald’s we Francji. Nie będą jednak dostępne dla wszystkich klientów, a jedynie do specjalnych kanapek spoza standardowego menu.
13.06.2017 21:55
McDonlad’s zdecydował się na tak rewolucyjne zmiany w 1400 restauracjach we Francji dopiero po tym, jak przeprowadził testy w dziesięciu restauracjach w kraju – informuje Le Figaro.
- Sztućce to ewolucja, a nie zerwanie z przeszłością - powiedział szef marketing koncernu we Francji Xavier Royaux.
Co ważne, plastikowy nóż i widelec nie będą dodawane do standardowych zamówień, które są stałą pozycją w menu na całym świecie jak Big Mac czy cheeseburger, ale do specjalnych burgerów, których cena jest niemal dwukrotnie wyższa.
Sieć restauracji zdecydowała się na taki ruch na fali burgeromanii, która opętała Francuzów w ciągu ostatnich kilu lat. W 2015 roku we Francji sprzedano 1,19 mld burgerów – o 11 proc. więcej niż rok wcześniej – pisze Le figaro.
Być może do przeprowadzenia takiej rewolucji Mc Donald’s zainspirował Donald Trump, który podczas kampanii wyborczej chciał pokazać, że jest jak zwykły Amerykanin i je dania typu fast food. Padło na kurczaki z KFC. Uwagę mediów przyciągnęło jednak to, że w przeciwieństwie do zwykłego Amerykanina, przyszły prezydent używa do tego noża i widelca.