Rozpoczęła się publiczna emisja obligacji 4fun Media

Warszawa, 17.11.2014 (ISBnews) - 4fun Media zaplanowało publiczną emisję obligacji serii A na okres pomiędzy 17 listopada a 5 grudnia 2014 roku. Spółka zaoferuje w tym okresie do sprzedaży 6.000 sztuk 3-letnich obligacji zabezpieczonych o wartości 1000 zł każda. Obligacje będą oprocentowane w wysokości 8% w skali roku z odsetkami wypłacanymi co 3 miesiące, podała spółka.

17.11.2014 | aktual.: 17.11.2014 10:23

Oferującym oraz wyłącznym koordynatorem oferty obligacji będzie Dom Inwestycyjny Investors.

Obligacje będą zabezpieczone zastawem rejestrowym ustanowiony na udziałach w spółce zależnej Program sp. z o.o., których wartość stanowi 150% wartości nominalnej wyemitowanych obligacji.

Środki uzyskane z emisji obligacji zostaną przeznaczone w szczególności na działania marketingowe związane z umocnieniem pozycji na rynku telewizyjnym i mediów cyfrowych, ewentualne przejęcie podmiotów dywersyfikujących obecne źródła przychodów oraz zasilenie kapitału obrotowego, podano w komunikacie.

"Środki pozyskane z emisji przyspieszą nasze plany rozwojowe, zarówno na rynku kanałów muzycznych jak i w nowych segmentach rynku mediów cyfrowych, z którymi wiążemy duże nadzieje na dywersyfikację przychodów" - skomentowała decyzję o emisji prezes spółki Ewa Czekała, cytowana w komunikacie.

Memorandum informacyjne jest dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej spółki oraz oferującego.

Spółka zapowiadała też wcześniej, że chce wprowadzić obligacje na rynek Catalyst.

Grupa kapitałowa 4Fun Media prowadzi działalność na rynku mediów telewizyjnych i cyfrowych. Do grupy należą kanały muzyczne 4Fun.tv, TV.DISCO i mjuzik.tv oraz spółka Program, która zajmuje się kompleksowym wsparciem sprzedaży i dystrybucji kanałów telewizyjnych na rynku polskim. 4fun Media dysponuje własną, interaktywną platformą telewizyjną, która umożliwia emisję kontentu video w różnych formatach (telewizja, telefonia komórkowa, platformy IPTV, internet, VoD) oraz tworzenie innowacyjnych produktów i rozwiązań technologicznych, przystosowanych do cyfrowych kanałów dystrybucji.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)