Trwa ładowanie...
d2fwdx4
26-11-2015 10:12

Selena FM zwiększyła sprzedaż w Chinach o prawie 40% r/r, planuje dalszy rozwój

Warszawa, 26.11.2015 (ISBnews) - Selena FM zwiększyła w tym roku sprzedaż w Chinach o prawie 40% r/r i planuje dalej rozwijać obecność na tym rynku, poinformował prezes spółki Jarosław Michniuk.

d2fwdx4
d2fwdx4

Spółka uczestniczyła w misji gospodarczej do Chin, podczas której wzięła udział m.in. w Poland-China Trade and Investment Forum w Szanghaju.

"W tym roku umocniliśmy swoją pozycję Chinach, zwiększając sprzedaż o prawie 40% w stosunku do roku ubiegłego. Udział w misji gospodarczej Prezydenta RP pozwoli na podkreślenie naszego wkładu w rozwój polsko-chińskiej współpracy gospodarczej oraz na dalszą promocję Seleny w Państwie Środka" - powiedział Michniuk, cytowany w komunikacie.

Selena jest obecna na chińskim rynku od 2007 r. Posiada w tym kraju dwa zakłady produkcyjne, wytwarzające produkty przeznaczone na rynki lokalne oraz na eksport, oraz trzy centra logistyczne.

"Zebraliśmy już sporo doświadczenia w czasie kilkuletniej obecności w Chinach, ale to wciąż za mało na podbój tego ogromnego rynku. Naszym głównym priorytetem na dzisiaj pozostaje zwiększenie udziałów rynkowych i pozyskiwanie nowych użytkowników dla naszych produktów" - powiedział prezes.

d2fwdx4

Grupa Selena FM to globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej. Główne marki to Tytan, Artelit oraz hiszpańska Quilosa. Jest jednym z trzech największych światowych producentów piany poliuretanowej używanej do montażu okien i drzwi. Zakłady produkcyjne Seleny są zlokalizowane w Polsce, Brazylii, Korei, Chinach, Rumunii, Turcji oraz w Hiszpanii. W 2008 r. spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.

(ISBnews)

d2fwdx4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fwdx4