Sieć sklepów Netto rusza z programem lojalnościowym. Kolejna kampania skierowana do dzieci

Dzieci wciąż budzą zainteresowanie dużych sieci handlowych. Poprzez pociechę łatwiej trafić do rodzica, dlatego wiele firm stara się opierać na tej relacji swoje kampanie. Po Świeżakach z Biedronki, Lidlakach z Lidla czy Ekipie Urwisów z kiosków Inmedio teraz dyskont Netto chce mieć swoją akcję lojalnościową. Zamiast maskotek są tu jednak karty.

Sieć sklepów Netto rusza z programem lojalnościowym. Kolejna kampania skierowana do dzieci
Źródło zdjęć: © netto

28.09.2017 | aktual.: 28.09.2017 12:57

Dzieci uwielbiają zbierać i kolekcjonować. Dlatego wiele firm wykorzystuje ten rodzaj promocji w swoich działaniach marketingowych A rodzic zrobi przecież wszystko, żeby uszczęśliwić swoje dziecko.

Najnowsza akcja sieci sklepów Netto opiera się na kolekcjonowaniu kart i wkładaniu ich do specjalnego albumu. Można go kupić w sklepach sieci za 9,99 zł. Klienci otrzymają także zestaw 4 kart. Są one dodawane do zakupów za każde wydane 30 złotych. Jak w większości tego typu promocji, wyłączone są produkty alkoholowe, wyroby tytoniowe oraz produkty dla niemowląt. Saszetkę z kartami można również kupić za 1,99 zł. Cała kolekcja liczy 108 kart, w tym 12 specjalnych.

- Program lojalnościowy "Ze Scottiem do supermocy" to angażująca propozycja wspólnego spędzania czasu, dzięki której rodzice mogą nauczyć swoje dzieci zdrowych nawyków w odżywianiu - mówi Anna Łukasik, kierownik marketingu Netto Polska.
Do każdej poruszanej na kartach tematyki przypisane jest konkretne zwierzę. Na przykład Goryl Gaweł pokazuje jak od najmłodszych lat cieszyć się dobrą formą, pelikan Felicja rozwija poczucie rytmu, kangurzyca Kinga trenuje refleks, a tygrys Tomasz wytrwałość. Z kolei orzeł Olek dba o precyzję, a ośmiornica Oliwia o zwinność. Podczas ich aktywność towarzyszy im piesek Scottie.

Akcja ma trwać do 29 października lub do wyczerpania zapasów kart. Wygląda więc na to, że biedronkowo Świeżaki doczekały się kolejnego konkurenta.

rodzicealbumdzieci
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)