Śmierć Zbigniewa Wodeckiego. Koral wycofuje reklamy z wybitnym muzykiem
Wraz z informacją o śmierci Zbigniewa Wodeckiego firma PPL Koral zdecydowała o wycofaniu reklam z udziałem muzyka - dowiedzieliśmy się w agencji, która odpowiada za obsługę tej kampanii.
22.05.2017 | aktual.: 22.05.2017 18:11
"Z ogromnym smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Pana Zbigniewa Wodeckiego, ambasadora marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. Do końca wierzyliśmy w poprawę jego stanu zdrowia, będąc w stałym kontakcie z rodziną i menedżmentem artysty. Wspólnie z Zarządem PPL Koral podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu kampanii reklamowej, w której wziął udział jeden z najbardziej utalentowanych polskich muzyków. Natychmiast została zatrzymana emisja spotów telewizyjnych oraz radiowych z udziałem artysty. Odwołaliśmy również pozostałe działania z użyciem wizerunku Pana Wodeckiego - głosi oświadczenie przesłane nam przez firmę 365 Agencja, która pracuje dla Korala.
"Współpraca i możliwość osobistego kontaktu z Panem Zbigniewem były dla nas niezwykle wartościowym doświadczeniem. Zapamiętamy go jako ciepłą, charyzmatyczną osobę, z wielką pasją i radością życia" - czytamy dalej.
8 maja tygodniu wybitny muzyk przeszedł udar mózgu. W obliczu złego stanu zdrowia Wodeckiego producent zdecydował się jednak kontyuować kampanię. Eksperci ds. public relations nie mieli wątpliwości, że była to poprawna reakcja, bo stanowiła wyraz solidarności z muzykiem.
Lekarzom nie udało się jednak uratować Wodeckiego. Muzyk zmarł w poniedziałek 22 maja w wieku 67 lat.