Sony wprowadza na rynek telewizory z wyszukiwarką internetową Google
Japoński koncern elektroniczny Sony Corp. poinformował, że w najbliższą sobotę wprowadzi do sprzedaży w USA telewizory wyposażone w popularną wyszukiwarkę internetową Google.
13.10.2010 | aktual.: 13.10.2010 06:53
Sony nie ukrywa, że będzie to propozycja sondażowa, która ma ujawnić jak wielu konsumentów będzie chciało mieć telewizor z dostępem do Internetu.
Nowe telewizory zaprezentowano we wtorek wieczorem w Nowym Jorku. Mają płaskie ekrany ciekłokrystaliczne LCD o przekątnej od 24 do 46 cali i wszystkie dotychczasowe funkcje ich poprzedników a zalecane ceny detaliczne producent określił w przedziale od 600 do 1400 dolarów. Będą więc droższe o ok. 200-400 dolarów od zwykłych odbiorników.
Telewizory z wyszukiwarką internetową mają najpierw pojawić się w ofercie Sony online a na początku przyszłego tygodnia w amerykańskiej sieci sklepów Best Buy.
Analitycy rynku obawiają się, że nowe telewizory mogą nie zdobyć natychmiast popularności wśród klientów, którzy w okresie wciąż nie najlepszej koniunktury gospodarczej ostrożnie wydają swoje pieniądze. Zazwyczaj trzeba ich przekonać, że nowe propozycje - jak np. iPhony i iPady firmy Apple - warte są ich ceny.