Trwa ładowanie...
d24w8me

Sprzedaż outdooru w II kwartale 2012 wzrosła rdr o 3,7 proc. - IGRZ

30.07. Warszawa (PAP) - Wartość rynku reklamy zewnętrznej wzrosła w drugim kwartale 2012 roku w ujęciu rok do roku o 3,7 proc. do 165,96 mln zł. Z kolei po dwóch kwartałach 2012 r....

d24w8me
d24w8me

30.07. Warszawa (PAP) - Wartość rynku reklamy zewnętrznej wzrosła w drugim kwartale 2012 roku w ujęciu rok do roku o 3,7 proc. do 165,96 mln zł. Z kolei po dwóch kwartałach 2012 r. nie zmieniła się w ujęciu rdr i wyniosła 287,89 mln zł - poinformowała w raporcie Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ).

"Zgodnie z oczekiwaniami wpływ na wielkość sprzedaży w drugim kwartale bieżącego roku (zwłaszcza w czerwcu) miały Mistrzostwa Europy w piłce nożnej Euro 2012, współorganizowane przez Polskę. Niestety negatywny w odniesieniu do wykorzystania powierzchni ekspozycyjnych na standardowych nośnikach reklamy. Według szacunków Izby straty z tego tytułu wyniosły blisko sześć milionów złotych" - napisano.

"Biorąc pod uwagę, że w ostatnich dwóch latach (2010-2011) suma pieniędzy przeznaczanych na reklamę out of home pozostawała na tym samym poziomie, należy liczyć się z podobnym zaangażowaniem w bieżącym roku. Tak wynika z prognozy Izby. Dlatego straty poniesione w okresie Euro 2012 mogą być do końca tego roku zniwelowane. Jeżeli zrealizują się między innymi zapowiedzi części klientów OOH, że wykorzystają wszystkie swoje fundusze na tę formę reklamy w drugiej połowie roku" - dodano.

Udział reklamy tranzytowej w wielkości sprzedaży out of home wyniósł w drugim kwartale 2012 roku 4,3 proc. wobec 3,4 proc. w drugim kwartale 2011 roku. Wartość rynku reklamy na środkach komunikacji wyniosła w minionym kwartale 7,16 mln zł.(PAP)

kam/ asa/

d24w8me
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d24w8me

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj