Trwa ładowanie...
holderName

Szał na ubrania Jessiki Mercedes Kirschner. "Nie poszłam do szkoły, żeby kupić sukienkę na studniówkę"

Biznes modowy influencerki Jessiki Mercedes Kirschner kwitnie. Po 5 minutach od premiery nowej marki ubrań, blogerka miała na koncie 130 sztuk sprzedanych produktów. Niektóre dziewczyny nie poszły do szkoły, żeby kupić sukienkę na studniówkę z jej kolekcji.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Niektóre obserwatorki Jessiki Mercedes Kirschner nie poszły do szkoły, żeby kupić sukienkę na studniówkę jej marki.
Niektóre obserwatorki Jessiki Mercedes Kirschner nie poszły do szkoły, żeby kupić sukienkę na studniówkę jej marki. (East News, Fot: Piotr Molecki/East News)
holderName

Jakiś czas temu influencerka Jessica Mercedes założyła swoją własną markę modową o nazwie Veclaim. W środę w sklepie internetowym odbyła się wielka premiera kolekcji jej ubrań. Na swojej relacji na Instagramie blogerka udostępniła informację, że w 5 minut sprzedała 130 sztuk produktów, a po kilku godzinach prawie wszystkie ubrania zostały wyprzedane.

Jessica umieściła również wiadomości od swoich obserwatorek, które pisały, że… nie poszły do szkoły, żeby zdążyć z zamówieniem sukienki na studniówkę. Liczyła się każda minuta.

   instagram.com/jemerced
(instagram.com/jemerced)
   instagram.com/jemerced
(instagram.com/jemerced)

Oglądaj także: Hit dziecięcych lat. Jak smakuje dziś?

A ile kosztują ubrania marki Veclaim? Ceny produktów są dosyć wysokie, więc nie każdy będzie mógł sobie na nie pozwolić. Np. t-shirt ze znakiem zodiaku kosztuje 199 zł, spódnica 299 zł, a koszula 359 zł. Za sukienkę trzeba zapłacić średnio 500 zł, a najdroższa umieszczona w sklepie internetowym kosztuje 849 zł. Skąd takie ceny?

   veclaim.com
(veclaim.com)
   veclaim.com
(veclaim.com)

Czytaj także: Eksperyment z burgerami przerwany. "Nie spodziewałam się takiego wyniku"

holderName

- Wszystkie nasze produkty są odszyte w Polsce, wyłącznie z naturalnych materiałów takich jak len czy bawełna - czytam na stronie internetowej marki Veclaim.

Czytaj także: Pierwszy bezobsługowy sklep Carrefour. Kolejna sieć omija zakaz handlu

Z pewnością nie tylko dobrej jakości materiały składają się na tak wysokie ceny. Sam fakt, że są to ubrania znanej infuencerki, która dla wielu dziewczyn jest modową wyrocznią, sprawia, że klientki są w stanie wydać więcej. Jessica ma prawie milion obserwatorów na Instagramie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

holderName

Podziel się opinią

Share
holderName
holderName