Tarczyński negocjuje z Jeronimo Martins Polska ramową umowę o stałej współpracy

Warszawa, 16.09.2016 (ISBnews) - Tarczyński rozpoczął współpracę z Jeronimo Martins Polska (JMP) w zakresie dystrybucji swoich produktów, podała spółka. Prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy.

16.09.2016 09:15

"Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie maksymalnie 10 dni od jego otrzymania (w tym terminie nastąpi dostawa wszystkich produktów objętych zamówieniem do JMP)" - czytamy w komunikacie.

Jednocześnie spółka podała, że prowadzi negocjacje z JMP w zakresie podpisania ramowej umowy o stałej współpracy, obejmującej dostawy do wszystkich centrów logistycznych JMP produktów przygotowanych indywidualnie do dystrybucji przez JMP.

"Uzasadnieniem publikacji raportu jest przewidywanie zarządu emitenta, że nawiązanie współpracy z JMP może otworzyć nowy znaczący kanał dystrybucji produktów emitenta, który może w przyszłości generować istotny udział w sprzedaży produktów emitenta, co z kolei może wpłynąć na wynik finansowy emitenta" - podano również.

Tarczyński jest wiodącym producentem wyrobów wędliniarskich w Polsce, oferującym produkty pod markami Tarczyński, Dobrosława oraz Starpeck. Grupa produkuje ok. 500 wyrobów mięsno-wędliniarskich. Strategicznym obszarem działalności jest segment produktów premium. Spółka zadebiutowała na rynku głównym warszawskiej giełdy w czerwcu 2013 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)