Techniki sprzedaży – Szkolenie pierwszej potrzeby!
To nieprawda, że prawdziwym sprzedawcą trzeba się urodzić. Albo, że inżynier czy politolog nie poradzi sobie ze sprzedażą. Nie wierz w bajki, że idealny sprzedawca sprzeda lodówkę Eskimosom. Sprzedawanie nie polega na wciskaniu kitu, nie jest to też coś wstydliwego. Wręcz przeciwnie! To strategiczna umiejętność biznesowa. Można - i warto - się tego nauczyć.
20.07.2011 14:34
Klienci są na dłuższą metę jedynym źródłem pieniędzy w firmie. Wszystkie inne pieniądze trzeba oddać, a właściciele oczekują zwrotu zainwestowanego kapitału. Dlatego żadna firma nie może funkcjonować bez sprzedaży, a takie umiejętności to kluczowe kompetencje w każdym biznesie. Chcesz awansować? Ugruntować pozycję swojej firmy u dotychczasowych klientów? A może zdobywać nowych? Spróbuj postrzegać swoją ofertę z punktu widzenia klienta, komunikuj się językiem korzyści, dobieraj argumenty, otwieraj i zamykaj sprzedaż!
W Akademii PARP uruchomiono szkolenie, które Ci w tym pomoże – „Techniki sprzedaży”. To szkolenie pierwszej potrzeby w każdej firmie. Pierwsze cztery moduły uruchomione na portalu zostały poświęcone pożądanym postawom sprzedawcy, rozpoznawaniu potrzeb klientów, komunikowaniu się w procesie sprzedaży oraz nawiązywaniu kontaktu sprzedażowego.
Pozostałe cztery moduły będą dostępne do końca lipca 2011 i dotyczyć będą prezentacji handlowej, trudnych sytuacji, zamykania sprzedaży i sprzedaży przez telefon.
Na portalu www.akademiaparp.gov.pl znajduje się 28 szkoleń w pięciu zakresach tematycznych: finansowo-prawnym, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menedżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę. Wiedza zdobyta w szkoleniach e-learningowych potwierdzana jest certyfikatem.
Więcej informacji:
msp@akademiaparp.gov.pl