Trwały wzrost sprzedaży wódki Sobieski w USA
Wódka Sobieski z kategorii premium pobiła kolejny rekord sprzedaży na rynku
amerykańskim osiągając wynik 580 tys. dziewięciolitrowych kartonów
sprzedanych w roku 2009.
21.04.2010 11:21
Po wprowadzeniu na rynek amerykański niewiele ponad dwa lata temu, wódka Sobieski ma szansę uzyskać sprzedaż miliona dziewięciolitrowych kartonów szybciej niż jakakolwiek inna marka wódki w historii tamtejszego rynku. Branża alkoholowa z uwagą śledzi sukcesy wódki Sobieski. Już drugi rok z rzędu wódka Sobieski zdobyła prestiżową nagrodę "Growth Brand", przyznawaną przez Beverage Information Group oraz równie cenioną "Hot Brand", przyznawaną przez czołowe wydawnictwo dotyczące handlu spirytualiami, magazyn Impact. Dodatkowo kampania wódki Sobieski pod hasłem "Prawda w wódce" (ang. "Truth in Vodka") zdobyła sześć nagród w tegorocznej 24. edycji Dorocznych Nagród Dynamicznej Reklamy i Promocji (ang. " Annual Beverage Dynamics Advertising & Promotion Awards).
- Z wielką satysfakcją odbieramy kolejne nagrody za trwały sukces naszej marki - powiedział Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny grupy Sobieski. - W ciągu ostatnich pięciu lat w USA wprowadzono na rynek ponad 200 nowych marek wódki. Aby przebić się przez ten zgiełk, strategia marketingowa marki Sobieski była i jest całkiem prosta: mówić prawdę. Nie chodzi nam o poklask, tanie chwyty marketingowe czy tanią pretensjonalność. Jesteśmy bezpośredni i proponujemy konsumentom skupienie się na tym, co znajduje się w butelce - dodaje Tryliński.
Wódka Sobieski, zrobiona z żyta Dańkowskiego, pojawiła się niedawno na rynku amerykańskim w dwóch wariantach smakowych: Sobieski Cytron i Sobieski Vanilia.
JS
Handel-Net