TVN miał 12,4% udziału w oglądalności głównych kanałów TV w listopadzie
Warszawa, 01.12.2014 (ISBnews) - TVN miał 12,4% ogólnego udziału w rynku w listopadzie wobec 13,0% rok wcześniej, a oglądalność kanału w grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 15,6% w ub. miesiącu wobec 16,5% rok wcześniej, podał TVN na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. Ogólny udział stacji w sezonie jesiennym zmniejszył się do 12,8% z 13,1% rok wcześniej, ale utrzymała ona pozycję lidera.
01.12.2014 | aktual.: 01.12.2014 17:23
?Jesień należała do nas. Podobnie jak w zeszłym roku, tak i w tym powakacyjna oferta programowa TVN była bezapelacyjnie najlepsza, ponieważ widzowie wybierali ją najczęściej. Z optymizmem i entuzjazmem patrzymy więc na przyszły rok, wkraczając w fazę coraz bardziej dynamicznych przygotowań do kolejnego sezonu wiosennego, tradycyjnie pełnego niespodzianek, nowości i niezapomnianych emocji. Już teraz mogę powiedzieć, że w nim także nie zabraknie powodów, by zostać w domu przed telewizorem lub zabrać TVN ze sobą w dowolne miejsce wiosennej wycieczki dzięki Playerowi." - powiedział dyrektor departamentu programowego TVN Edward Miszczak, cytowany w komunikacie.
Zarówno w listopadzie, jak i w ciągu trzech miesięcy zakończonych 30 listopada stacja TVN zdominowała wyniki oglądalności we wszystkich kluczowych grupach docelowych.
W listopadzie wśród wszystkich widzów (kategoria 4+) udział wyniósł 15,3% w primetime i 12,4% w ujęciu całodobowym. W komercyjnej grupie docelowej (16-49) udział sięgnął 16,5% w primetime i 14,1% w ujęciu całodobowym, zaś w kluczowej dla TVN grupie docelowej (16-49, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców) udział wyniósł 18,5%w primetime i 15,6% w ujęciu całodobowym.
W okresie wrzesień - listopad wśród wszystkich widzów TVN (kategoria 4+) udział stacji wyniósł 15,3% w primetime i 12,8% w ujęciu całodobowym. W komercyjnej grupie docelowej (16-49) było to 16,6% w primetime i 14,6% w ujęciu całodobowym, zaś w grupie docelowej (16-49, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców) udział stacji sięgnął 18,9% w primetime i 16,1% w ujęciu całodobowym.
Oglądalność Polsatu ogółem wzrosła w listopadzie do 12,0% wobec 11,8% rok wcześniej, udział TVP1 spadł w tym czasie do 12,1% wobec 13,1% rok wcześniej, TVP2 do 9% wobec 10,6% rok wcześniej. W prime time udział Polsatu spadł do 13,0% wobec 13,7% rok wcześniej, TVP1 zmniejszył się do 14,3% wobec 14,5%, zaś TVP2 do 11,9% w porównaniu z 14,3% w listopadzie 2013 r.
Ogólny udział w sezonie jesiennym Polsatu wzrósł do 12,7% wobec 12,1%, TVP1 spadł do 11,2% wobec 12,6%, a TVP2 do 9,2% wobec 10,8%. W prime time udział Polsatu nieznacznie wzrósł - do 13,9% wobec 13,8% rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 13,4% wobec 14,3%, zaś TVP 2 do 12,4% w porównaniu z 14,6% rok wcześniej.
(ISBnews)