TVN miał największe wpływy z reklam w I kwartale 2009
9.4.Warszawa (PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy
reklamowe w I kw 2009 roku i wyniosły one 534,6 mln zł, co oznacza
wzrost o 6,8 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła...
09.04.2009 | aktual.: 09.04.2009 10:39
9.4.Warszawa (PAP) - TVN miał największe cennikowe wpływy reklamowe w I kw 2009 roku i wyniosły one 534,6 mln zł, co oznacza wzrost o 6,8 proc. rdr. Stacja ta wyprzedziła telewizję Polsat, której wpływy spadły o 16,3 proc. do 471,8 mln zł - wynika z danych TNS OBOP dla Wirtualnemedia.pl.
Na trzecim miejscu była TVP1, której wpływy reklamowe wzrosły o 21,4 roc. do 382,3 mln zł. Na czwartej pozycji była TVP2 z 264,5 mln zł (wzrost o 26,4 proc.)
TV Puls uplasował się na ósmym miejscu, a jego wpływy z reklam spadły o 8,6 proc. do 53,3 mln zł. TVN24 był jedenasty z blisko 39 mln zł wpływów reklamowych, co oznacza spadek o 12,7 proc. (PAP)
epo/ pam/