Trwa ładowanie...
d1gjhd7

TVN oczekuje poprawy na rynku reklamowym na początku 2010 roku

18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się poprawy na rynku reklamy na początku 2010 roku, po szacowanym na 13 proc. spadku w 2009 roku - podała spółka w raporcie...

d1gjhd7
d1gjhd7

18.02. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się poprawy na rynku reklamy na początku 2010 roku, po szacowanym na 13 proc. spadku w 2009 roku - podała spółka w raporcie kwartalnym.

"Podczas gdy szacowany 13 proc. spadek w 2009 r. wydatków reklamowych jest nieproporcjonalny do spowolnienia wzrostu gospodarczego, oczekuje się, że rynek reklamy zacznie się umacniać na początku 2010 roku, w związku z tym, że oglądanie telewizji jest główną metodą spędzania czasu wolnego w Polsce oraz w związku z obecną pełną wyprzedażą GRP wynikającą z obcięcia cen na rynku reklamy telewizyjnej. W czasie, gdy polski rynek reklamowy zdominowany jest wydatkami na reklamę telewizyjną, które stanowią około 50 proc. całkowitych wydatków na reklamę, najszybciej rozwijającym się segmentem jest reklama internetowa, która powiększyła swój udział w rynku kosztem reklamy w mediach papierowych" - napisano w raporcie.

Grupa TVN szacuje, że rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w IV kwartale 2009 roku zmniejszył się o 13,2 proc. Udział w rynku reklamy telewizyjnej netto, według Starlink, wzrósł do 36,2 proc. z 34,6 proc. w analogicznym okresie 2008 roku.(PAP)

epo/ asa/

d1gjhd7
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1gjhd7