TVN oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej w '13 o średniej jednocyfrowej dynamice
28.02. Warszawa (PAP) - TVN oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej w '13 o średniej jednocyfrowej dynamice. Jednocześnie celem Grupy TVN jest osiągnięcie lepszych przychodów z...
28.02.2013 | aktual.: 28.02.2013 07:53
28.02. Warszawa (PAP) - TVN oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej w '13 o średniej jednocyfrowej dynamice. Jednocześnie celem Grupy TVN jest osiągnięcie lepszych przychodów z reklamy niż wskazywałby na to rynek oraz zwiększenie wartościowego udziału w rynku - podała spółka w komunikacie prasowym.
"Sądzę, że w 2013 roku nadal słabe otoczenie rynkowe i ograniczona widoczność doprowadzą do szacowanego spadku rynku reklamy telewizyjnej na średnim jednocyfrowym poziomie, a kluczowymi celami dla zarządu jest obrona udziałów rynkowych i rentowności w segmencie telewizyjnym oraz dalszy rozwój działalności Online TVN-u" - poinformował, cytowany w komunikacie, Markus Tellenbach, prezes TVN.
Spółka podała również, że elastyczność bazy kosztowej Grupy TVN pozwala oczekiwać stabilizacji rentowności na poziomie porównywalnej EBITDA. (PAP)
jow/ osz/