TVN podtrzymuje prognozę spadku reklamy TV w '13 o średniej jednocyfrowej dynamice
...
08.05.2013 | aktual.: 08.05.2013 07:38
08.05. Warszawa (PAP) - TVN podtrzymuje prognozę spadku rynku reklamy TV w 2013 roku o średniej jednocyfrowej dynamice - poinformował TVN w komunikacie prasowym.
"Zarząd podtrzymuje uprzednio podane oczekiwania co do średniego jednocyfrowego spadku rynku reklamy telewizyjnej w całym roku 2013. Spółka jest przygotowana do podjęcia dalszych potencjalnych działań optymalizacji kosztów w celu utrzymania EBITDA, w przypadku gdyby sytuacja rynkowa odbiegała od oczekiwań" - powiedział cytowany w komunikacie Markus Tellenbach, prezes TVN.
W lutowym komunikacie TVN podał, że oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej w 2013 o średniej jednocyfrowej dynamice.
Ankietowani przez PAP przedstawiciele domów mediowych spodziewają się, że rynek reklamy TV w 2013 roku spadnie o ok. 5-10 proc. (PAP)
kam/ ana/