TVN podtrzymuje prognozę spadku reklamy TV w '13 o średniej jednocyfrowej dynamice

...

08.05.2013 | aktual.: 08.05.2013 07:38

08.05. Warszawa (PAP) - TVN podtrzymuje prognozę spadku rynku reklamy TV w 2013 roku o średniej jednocyfrowej dynamice - poinformował TVN w komunikacie prasowym.

"Zarząd podtrzymuje uprzednio podane oczekiwania co do średniego jednocyfrowego spadku rynku reklamy telewizyjnej w całym roku 2013. Spółka jest przygotowana do podjęcia dalszych potencjalnych działań optymalizacji kosztów w celu utrzymania EBITDA, w przypadku gdyby sytuacja rynkowa odbiegała od oczekiwań" - powiedział cytowany w komunikacie Markus Tellenbach, prezes TVN.

W lutowym komunikacie TVN podał, że oczekuje spadku rynku reklamy telewizyjnej w 2013 o średniej jednocyfrowej dynamice.

Ankietowani przez PAP przedstawiciele domów mediowych spodziewają się, że rynek reklamy TV w 2013 roku spadnie o ok. 5-10 proc. (PAP)

kam/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediatvn sagiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)