TVN spodziewa się średniego, jednocyfrowego wzrostu rynku reklamy TV w '11
12.05. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się średniego, jednocyfrowego poziomu wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2011 roku - poinformowała spółka w komunikacie...
12.05.2011 | aktual.: 12.05.2011 09:23
12.05. Warszawa (PAP) - Grupa TVN spodziewa się średniego, jednocyfrowego poziomu wzrostu rynku reklamy telewizyjnej w 2011 roku - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.
"Wolny wzrost rynku reklamy w początku roku znajduje odzwierciedlenie w zmienionych oczekiwaniach dotyczących rynku reklamy telewizyjnej, którego wzrost jest obecnie szacowany na średnim jednocyfrowym poziomie w ciągu całego 2011 roku" - podała spółka.
Wcześniej grupa TVN prognozowała wzrost rynku reklamy telewizyjnej na wysokim jednocyfrowym poziomie. TVN przedstawił tę prognozę w lutym, po około 5-proc. zwyżce rynku reklamy telewizyjnej w 2010 roku. Grupa spodziewała się wtedy, że cały rynek reklamowy wzrośnie w 2011 roku o 5-6 proc., a segment online zyska kilkanaście procent.
Według danych Starlinka rynek reklamy telewizyjnej w Polsce w I kw. 2011 r. wzrósł o 1,8 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2010 roku.(PAP)
bas/ jtt/