TVN Style chce w '09 zwiększyć oglądalność do ponad 0,4 proc.

13.2.Warszawa (PAP) - TVN Style, którego oglądalność w 2008 roku
wyniosła średnio 0,39 proc., planuje w 2009 roku jej zwiększenie
do ponad 0,4 proc., dzięki m.in. nowym programom...

13.02.2009 | aktual.: 13.02.2009 11:13

13.2.Warszawa (PAP) - TVN Style, którego oglądalność w 2008 roku wyniosła średnio 0,39 proc., planuje w 2009 roku jej zwiększenie do ponad 0,4 proc., dzięki m.in. nowym programom oraz wprowadzeniu pasma dla dzieci - poinformowała PAP szefowa stacji Yvette Żółtowska-Darska.

"W tym roku chcemy zwiększyć oglądalność, aby znacznie przekroczyć 0,4 proc. W wiosennej ramówce wprowadzamy nowe programy, utrzymując sprawdzone już formaty. Dodatkowo od maja rano i wieczorem w porze +Dobranocki+ wprowadzamy stałe pasmo dla dzieci, aby zapobiec w tych porach przełączaniu na inne kanały, co obserwowaliśmy w naszych badaniach" - powiedziała Żółtowska-Darska.

TVN Style w paśmie dla dzieci planuje emisję kupowanych bajek, jak również dalszą produkcję własnych.

"Naszą ambicją jest, aby polska bajka nie znikła całkiem z rynku. Po sukcesie +Przytulaków+ chcemy dalej angażować się w produkcję polskich bajek" - powiedziała szefowa TVN Style.

Obecnie Grupa TVN nadaje czternaście kanałów. Oprócz TVN Style są to: TVN, TVN Siedem, TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, ITVN, TVN Warszawa, TVN Lingua, TVN Med, Discovery Historia, Telezakupy Mango 24, NTL Radomsko oraz TVN CNBC Biznes.

Według wcześniejszych informacji Grupa TVN nie planuje w 2009 roku uruchomienia nowych kanałów.

Z kanałem dla dzieci chce natomiast w tym roku wystartować Polsat.

Ewa Pogodzińska (PAP)

epo/ jtt/

Źródło artykułu:PAP
mediatvngiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)