Udział TVN w oglądalności w maju spadł do 14,30 proc.
2.6.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w
maju 2009 roku spadł rok do roku do 14,30 proc. z 16,12 proc.
Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za...
02.06.2009 | aktual.: 02.06.2009 10:00
2.6.Warszawa(PAP) - Pod względem oglądalności ogółem udział TVN w maju 2009 roku spadł rok do roku do 14,30 proc. z 16,12 proc. Stacja spadła z trzeciej na czwartą pozycję za TVP1, TVP2 i Polsatem - wynika z raportu TNS OBOP przygotowanego dla Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku telewizyjnego pod względem oglądalności ogółem w maju 2009 roku była TVP1, która zanotowała spadek udziału w rynku do 21,99 proc. z 23,67 proc. Druga w rankingu TVP2 miała 16,07 proc. udziału wobec 17,17 proc. rok wcześniej.
Na trzecie miejsce awansowała Telewizja Polsat, która zanotowała spadek oglądalności do 14,40 proc. z 15,76 proc.
Na piątym miejscu w zestawieniu jest TVP Info (4,17 proc. udziałów), a na szóstym TVN24 (2,90 proc.)
W tzw. grupie komercyjnej - wśród osób w wieku 16-49 lat - liderem w maju 2009 roku była nadal TVP1, której udział spadł do 18,37 proc. z 20,43 proc.
Drugie miejsce w tej grupie utrzymał Polsat, którego udział spadł do 16,60 proc. z 18,11 proc.
Trzecie miejsce utrzymała TVN, której udział spadł do 16,26 proc. z 17,87 proc.
Na czwartym miejscu nadal była TVP2, a jej udział w grupie komercyjnej spadł rok do roku do 15,01 proc. z 15,93 proc.
Na piątą pozycję (z szóstej) awansował zaś TV4 z udziałem 2,56 proc. (2,41 proc. rok wcześniej), a na szóstą (z piątej) spadł TVP Info z udziałem 2,49 proc. (2,84 proc. rok wcześniej).(PAP)
bas/ ana/