Trwa ładowanie...
d3bydld

Unified Factory chce zwiększyć liczbę wdrożeń swojej platformy CSA w Polsce

Warszawa, 29.03.2016 (ISBnews) - Unified Factory chce zwiększyć liczbę realizowanych w Polsce wdrożeń platformy Customer Service Automation (CSA), zapowiedział prezes Maciej Okniński.

Share
d3bydld

"Chcemy podnieść rozpoznawalność naszych rozwiązań opartych na platformie klasy Customer Service Automation, tak aby zwiększyć ilość wdrożeń realizowanych w Polsce. Kampania będzie realizowana etapami, w których testować będziemy różne kanały dotarcia do klientów, aby osiągnąć jak najwyższą efektywność"- powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.

Spółka podała, że rozpoczyna kampanię marketingową promującą technologie automatyzującą sprzedaż i obsługę klienta opartą na algorytmach pamięci asocjacyjnej. W pierwszym etapie kampania będzie skierowana do wyselekcjonowanej grupy firm działających na polskim rynku i będzie prowadzona głównie w Internecie. Budżet całej kampanii Unified Factory jest planowany na co najmniej 1 mln zł, ale jak zaznacza spółka, zostanie on wykorzystany także w 2017 roku, podano również.

Unified Factory jest producentem i globalnym dostawcą własnych rozwiązań automatyzujących sprzedaż i obsługę klienta. Platforma CSA składa się z modułów Unified Factory Communications (UFC), Unified Factory Projects (UFP) oraz algorytmów pamięci asocjacyjnej.

d3bydld

"Jesteśmy obecni z naszymi rozwiązaniami na 7 rynkach świata. W tym roku chcemy znacząco powiększyć ich liczbę. Dlatego w drugiej połowie roku mamy w planach rozpoczęcie kampanii naszych produktów także zagranicą, co związane będzie m.in. z wprowadzeniem na rynek naszych rozwiązań w modelu SaaS" - dodał prezes Unified Factory.

Unified Factory to globalny producent i dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta. Od 21 marca akcje Unified Factory notowane są na NewConnect. Spółka osiągnęła w ub.r. 35 mln przychodu i 2,4 mln zysku netto.

(ISBnews)

d3bydld

Podziel się opinią

Share
d3bydld
d3bydld