Trwa ładowanie...
d2i0vw5
12-05-2016 09:51

Unified Factory ma list intencyjny dotyczący wejścia do USA i Kanady

Warszawa, 12.05.2016 (ISBnews) - Unified Factory ma list intencyjny z partnerem branżowym w sprawie zawiązania spółki w celu wprowadzenia na rynek amerykański i kanadyjski należących do Unified Factory rozwiązań technologicznych klasy Customer Service Automation (CSA), poinformował prezes Maciej Okniński.

d2i0vw5
d2i0vw5

"List intencyjny idealnie wpisuje się w naszą strategię wprowadzania rozwiązań Customer Service Automation na kolejne rynki. Biorąc pod uwagę pozycję naszego partnera na rynkach amerykańskim i kanadyjskim, szeroki portfel ponad 1000 obsługiwanych klientów z branży bankowej i ubezpieczeniowej oraz komplementarność oferowanych przez niego usług, jestem przekonany, że podpisanie umowy o współpracy i zawiązanie spółki okaże się bardzo korzystne dla obu stron. Dajemy sobie pół roku na doprecyzowanie szczegółów i uruchomienie wspólnej sprzedaży. Biorąc pod uwagę potencjał rynku amerykańskiego, może stać się on wkrótce dla nas rynkiem wiodącym. Myśleliśmy od nim od dawna, ale do tej pory nie mieliśmy tam silnego punktu zaczepienia. Obecne prowadzone rozmowy dają wreszcie bardzo realne szanse na sukces" - powiedział Okniński, cytowany w komunikacie.

Zaznaczył, że równolegle do prowadzonych negocjacji firma pracuje nad umocnieniem pozycji w krajach, w których wdraża rozwiązania Customer Service Automation od 2015 roku.

"Szczególnie zależy nam na realizacji kolejnych wdrożeń na rynku polskim i podpisywaniu nowych umów, o czym wkrótce poinformujemy" - dodał prezes Unified Factory.

Rozwiązania Customer Service Automation na rynku amerykańskim mają być oferowane w modelu SaaS, White Label, czyli odsprzedaż licencji innym firmom, które sprzedawać będą produkt pod własną marką oraz poprzez integrację z kanałami e-commerce przy wykorzystaniu technologii automatyzujących obsługę internetowych kanałów sprzedaży, podano również.

d2i0vw5

"Obecnie negocjowana jest struktura akcjonariatu amerykańskiej spółki, przygotowanie strategii sprzedażowej oraz przygotowania budżetu i określania wysokości nakładów marketingowych na kampanię na rynek amerykański. Strony dołożą starań, aby negocjacje zostały zakończone najpóźniej w okresie 6 miesięcy od dnia podpisania listu intencyjnego. Zarząd jest przekonany, że zawarcie umowy z partnerem zagwarantuje istotny dla spółki wzrost przychodów w ciągu 12 miesięcy od jej podpisania" - podsumowano w komunikacie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

(ISBnews)

d2i0vw5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2i0vw5